Co zyskujesz, wybierając kierunek marketing i sprzedaż?
- Studia te łączą dwa obszary działania które, aby móc zaspokoić potrzeby współczesnego rynku pracy, muszą się uzupełniać. Dzięki temu nauczysz się tworzyć nowoczesne kampanie reklamowe, ale też sprzedawać różnorodne produkty.
- Rozwiniesz umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera. Działania marketingowe i proces budowania sprzedaży nie będą miały przed tobą tajemnic.
- Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe, które pomogą w realizacji celów sprzedażowych w firmach, gdzie będziesz pracować.
- Weźmiesz udział w zajęciach z praktykami. Zaproponujemy Ci też dodatkowe, darmowe warsztaty w prestiżowych korporacjach (np. Neuca)
- Program studiów przygotowaliśmy we współpracy z przedstawicielami biznesu. Dostosowaliśmy go do aktualnych wymagań rynku pracy. Twoje zajęcia poprowadzą wykładowcy z bogatym doświadczeniem w branży marketingu i sprzedaży.
Studia hybrydowe
- Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
- Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
Studia online
- Wykłady realizujesz w formie asynchronicznej dostępne na platformie Moodle, dzieki której masz dostęp do niezbędnych materiałów. W pierwszym roku studiów wykłady będą realizowane online w formie synchroniczne.
- Ćwiczenia i seminaria realizujesz w formie synchronicznej (w czasie rzeczywistym) na Teams.
- Wybrane laboratoria oraz ćwiczenia odbywają się w murach uczelni (po jednym zjeździe w semestrach nieparzystych i dwa zjazdy w semestrach parzystych).
- Egzaminy kończące wykłady odbywać się będą online w formie asynchronicznej, a zaliczenia ćwiczeń w zależności od formy zajęć i sposobu weryfikacji efektów uczenia się, będą odbywać się w formie tradycyjnej lub synchronicznej.
Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito Łódź, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek
Nauczysz się zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym
Dowiesz się, jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych.
Zobacz specjalności na tym kierunku
Specjalności:
E-marketing
Niestacjonarne
Stacjonarne
Online
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Innowacje w procesach sprzedaży
Niestacjonarne
Stacjonarne
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
International Business
Stacjonarne
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Marketing produktu medycznego
Niestacjonarne
Stacjonarne
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Sales strategies and techniques
Stacjonarne
Hybrydowe
Angielski
od 1265 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne
Stacjonarne
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne
Stacjonarne
Hybrydowe
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne
Online
od 374 zł
408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 374 zł
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe – indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, spośród których wybierasz tę, która najbardziej odpowiada twoim planom zawodowym.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.