Co zyskujesz, wybierając kierunek marketing i sprzedaż?

kierunki
  • Studia te łączą dwa obszary działania które, aby móc zaspokoić potrzeby współczesnego rynku pracy, muszą się uzupełniać. Dzięki temu nauczysz się tworzyć nowoczesne kampanie reklamowe, ale też sprzedawać różnorodne produkty. 
  • Rozwiniesz umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera. Działania marketingowe i proces budowania sprzedaży nie będą miały przed tobą tajemnic.
kierunki
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie marketingowe, które pomogą w realizacji celów sprzedażowych w firmach, gdzie będziesz pracować. 
  • Weźmiesz udział w zajęciach z praktykami. Zaproponujemy Ci też dodatkowe, darmowe warsztaty w prestiżowych korporacjach (np. Neuca)
  • Program studiów przygotowaliśmy we współpracy z przedstawicielami biznesu. Dostosowaliśmy go do aktualnych wymagań rynku pracy. Twoje zajęcia poprowadzą wykładowcy z bogatym doświadczeniem w branży marketingu i sprzedaży.
hybryda
Studia hybrydowe
 
  • Zajęcia ćwiczeniowe zrealizujesz na uczelni, a wykłady – online, na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
  • Lektoraty oraz seminaria dyplomowe, które odbywają się w wybrane piątki (w godzinach popołudniowych i wieczornych), również są realizowane w formule zdalnej (online).
online
Studia online

 

  • Wykłady realizujesz w formie asynchronicznej dostępne na platformie Moodle, dzieki której masz dostęp do niezbędnych materiałów. W pierwszym roku studiów wykłady będą realizowane online w formie synchroniczne. 
  • Ćwiczenia i seminaria realizujesz w formie synchronicznej (w czasie rzeczywistym) na Teams. 
  • Wybrane laboratoria oraz ćwiczenia odbywają się w murach uczelni (po jednym zjeździe w semestrach nieparzystych i dwa zjazdy w semestrach parzystych). 
  • Egzaminy kończące wykłady odbywać się będą online w formie asynchronicznej, a zaliczenia ćwiczeń w zależności od formy zajęć i sposobu weryfikacji efektów uczenia się, będą odbywać się w formie tradycyjnej lub synchronicznej. 
ikonka
zajęcia prowadzone przez praktyków
ikonki
Przygotowanie do pracy zawodowej
ikonka
Zawód pożądany na rynku pracy

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

studenci
Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek
logistyka
Nauczysz się zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym
Dowiesz się, jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
sp_sesjalato_150
Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych.
sp_sesjalato_132

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
E-marketing
Niestacjonarne Stacjonarne Online Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
Innowacje w procesach sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
International Business
Stacjonarne Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
Marketing produktu medycznego
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
Sales strategies and techniques
Stacjonarne Hybrydowe Angielski
od 1265 zł
Strategie i techniki sprzedaży
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
Zarządzanie marką
Niestacjonarne Stacjonarne Hybrydowe
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Online
od 341 zł 408 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 341 zł

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe – indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, spośród których wybierasz tę, która najbardziej odpowiada twoim planom zawodowym.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

katarzyna staniszewska
Justyna Marjanska
Małgorzata Nowastowska
Agnieszka Dorożyńska
Magdalena Zubiel
dr Jolanta Maria Ciak
ziemniewicz
Lipka
Radosław Świątkowski
Katarzyna Staniszewska

Absolwentka Politechniki Łódzkiej. Obecnie pracuje nad ukończeniem rozprawy doktorskiej z zakresu, małych i średnich firm rodzinnych w Polsce. W 2018 roku ukończyła studia podyplomowe z Pedagogiki. Nauczyciel akademicki z wieloletnim stażem. Autorka i współautorka kilkunastu...

mgr Justyna Marjańska-Potakowska

menedżer kierunku Zarządzanie. Absolwentka kierunku stosunki międzynarodowe, specjalizacja handel zagraniczny, obecnie pracuje nad ukończeniem rozprawy doktorskiej.

Autorka i współautorka wielu publikacji w czasopismach naukowych i monografiach, a także współorganizatorka...

dr Małgorzata Nowastowska

Doktor, dziedzina nauk społecznych, dyscyplina: nauki socjologiczne. Aktywność naukowa oraz publikacyjna mieści się w dziedzinie nauk społecznych oraz nauk o zarządzaniu zasobami ludzkimi. Tematyka prowadzonych badań empirycznych jak i literaturowych koncentruje się na problematyce:...

Agnieszka Dorożyńska

doktor ekonomii. Na dorobek naukowy składa się kilkadziesiąt recenzowanych pozycji. Zainteresowania naukowe obejmują m.in. ekonomię i biznes międzynarodowy, w tym umiędzynarodowienie i finansowanie przedsiębiorstw. Kierowała i była wykonawcą wielu projektów krajowych i...

dr Magdalena Zubiel

wykładowczyni na Uniwersytecie Merito WSB w Toruniu, Bydgoszczy i Łodzi na kierunku Psychologia, kognitywistka, certyfikowana psychoterapeutka, mediatorka, coachka i specjalistka w dziedzinie psychologii biznesu. Jej aktualne badania koncentrują się na zagadnieniach synchronizacji...

dr Jolanta Maria Ciak

dr hab. nauk ekonomicznych, prof. UWSB, Dyrektor Instytutu Ekonomii i Finansów na Wydziale Zarządzania i Finansów na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych uzyskała na Uniwersytecie Mikołaja...

Bożena Ziemniewicz

ekonomistka, menedżer, przedsiębiorca branży usług rozwojowych, wykładowca, trener, coach, społecznik i samorządowiec 

Ukończyła z wyróżnieniem kierunek handel zagraniczny na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego oraz studia doktoranckie w Studium...

dr Aldona Lipka

specjalistka ds. marketingu i zarządzania marką, doktor nauk o zarządzaniu i jakości Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarzadzania UMK w Toruniu, absolwentka dwóch kierunków Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Zarządzania (studia magisterskie) oraz Wydział Prawa i Administracji (studia...

Radosław Świątkowski

Opiekun merytoryczny kierunku. 
Absolwent filologii germańskiej oraz kursów z zakresu metodyki nauczania języków obcych dorosłych. Prowadzi lektorat na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz praktyczną naukę języka niemieckiego na studiach podyplomowych Język niemiecki w biznesie....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF