Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz instrumenty i techniki merchandisingowe oraz dowiesz się, w jaki sposób - za ich pomocą - wspierać działania marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych.
- Pogłębisz wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
- Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży.
- Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
- Rozróżnisz typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
- Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jakże istotne w wymianie informacji między tobą a klientem.
- Poznasz i efektywnie wykorzystasz podstawowe instrumenty marketingu mix.
- Dowiesz się, jakie elementy i funkcje układu nerwowego człowieka są zaangażowane w proces podejmowania decyzji zakupowych.
Praca dla Ciebie
- specjalista w dziale sprzedaży firmy produkcyjnej, usługowej lub handlowej
- specjalista ds. marketingu i handlu
- menedżer marketingu
- specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
- specjalista ds. sprzedaży
- specjalista ds. kluczowych klientów (key account manager)
- doradca klienta
- (wykorzystywanie wiedzy i umiejętności) w obrębie własnej działalności gospodarczej.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.