Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz instrumenty i techniki merchandisingowe oraz dowiesz się, w jaki sposób - za ich pomocą - wspierać działania marketingowe w przedsiębiorstwach handlowych.
  • Pogłębisz wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
  • Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży.
  • Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
  • Rozróżnisz typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
  • Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jakże istotne w wymianie informacji między tobą a klientem.
  • Poznasz i efektywnie wykorzystasz podstawowe instrumenty marketingu mix.
  • Dowiesz się, jakie elementy i funkcje układu nerwowego człowieka są zaangażowane w proces podejmowania decyzji zakupowych.
specjalność

Praca dla Ciebie

  • specjalista w dziale sprzedaży firmy produkcyjnej, usługowej lub handlowej
  • specjalista ds. marketingu i handlu
  • menedżer marketingu
  • specjalista w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii
  • specjalista ds. sprzedaży
  • specjalista ds. kluczowych klientów (key account manager)
  • doradca klienta
  • (wykorzystywanie wiedzy i umiejętności) w obrębie własnej działalności gospodarczej.

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF dziedzicz z produktu