Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Nauczymy Cię podstaw marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
  • Dowiesz się, w jaki sposób analizować konkurencję, czytać trendy.
  • Nauczymy Cię przeprowadzać prognozy dotyczące produktów medycznych.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat wdrażania strategii marketingowych dla produktów medycznych, a także tworzenia i publikowania treści, materiałów promocyjnych, edukacyjnych dla produktów medycznych.
  • Nauczymy Cię budowania i utrzymywania relacji z klientami, partnerami biznesowymi. 
  • Zdobędziesz umiejętność organizowania i koordynowania eventów, szkoleń, prezentacji i kampanii promocyjnych dla produktów medycznych.
  • Nauczymy Cię monitorowania sprzedaży i utrzymywania lojalności klientów.
  • Dowiedz się, w jaki sposób zarządzać zespołem i budżetem marketingowym.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat regulacji prawnych i etycznych dotyczących produktów medycznych.
  • Poradzisz sobie z wyzwaniami i szansami na rynku produktów medycznych.
lodz

Praca dla Ciebie

  • przedstawiciel/ka medyczno-farmaceutyczna
  • dyrektor/ka placówki medycznej
  • specjalist(k)a ds. marketingu produktów medycznych
  • kierownik ds. marketingu produktów medycznych
  • analityk rynku produktów medycznych
  • specjalist(k)a ds. komunikacji i PR produktów medycznych

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

 

  • Strategie cenowe i negocjacje na rynku farmaceutycznym,
  • Badanie rynku farmaceutycznego
  • Zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej
  • Rynek badań klinicznych w Polsce, UE i na świecie
  • Etyka w badaniach nad produktem medycznym i pracy przedstawiciela medycznego/przedstawicielki medycznej
  • Trójpodział władzy korporacyjnej
  • Finanse publiczne a przemysł farmaceutycznym. 
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF dziedzicz z produktu