Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Nauczymy Cię podstaw marketingu, zarządzania i prawa na rynku farmaceutycznym i medycznym.
- Dowiesz się, w jaki sposób analizować konkurencję, czytać trendy.
- Nauczymy Cię przeprowadzać prognozy dotyczące produktów medycznych.
- Zdobędziesz wiedzę na temat wdrażania strategii marketingowych dla produktów medycznych, a także tworzenia i publikowania treści, materiałów promocyjnych, edukacyjnych dla produktów medycznych.
- Nauczymy Cię budowania i utrzymywania relacji z klientami, partnerami biznesowymi.
- Zdobędziesz umiejętność organizowania i koordynowania eventów, szkoleń, prezentacji i kampanii promocyjnych dla produktów medycznych.
- Nauczymy Cię monitorowania sprzedaży i utrzymywania lojalności klientów.
- Dowiedz się, w jaki sposób zarządzać zespołem i budżetem marketingowym.
- Zdobędziesz wiedzę na temat regulacji prawnych i etycznych dotyczących produktów medycznych.
- Poradzisz sobie z wyzwaniami i szansami na rynku produktów medycznych.
Praca dla Ciebie
- przedstawiciel/ka medyczno-farmaceutyczna
- dyrektor/ka placówki medycznej
- specjalist(k)a ds. marketingu produktów medycznych
- kierownik ds. marketingu produktów medycznych
- analityk rynku produktów medycznych
- specjalist(k)a ds. komunikacji i PR produktów medycznych
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- Strategie cenowe i negocjacje na rynku farmaceutycznym,
- Badanie rynku farmaceutycznego
- Zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej
- Rynek badań klinicznych w Polsce, UE i na świecie
- Etyka w badaniach nad produktem medycznym i pracy przedstawiciela medycznego/przedstawicielki medycznej
- Trójpodział władzy korporacyjnej
- Finanse publiczne a przemysł farmaceutycznym.