poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej
dowiesz się, jaka jest typologia klienta
opanujesz techniki psychologii sprzedaży
nauczysz się obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż
zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych
zaznajomisz się, w jaki sposób prowadzić negocjacje
Praca dla Ciebie
specjalista ds. sprzedaży
lider zespołu sprzedażowego
doradca klienta
reprezentant firmowy
specjalista ds. eksportu
menedżer produktu.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
w trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej
program kształcenia został przygotowany z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
odwieczna rywalizacja działów marketingu i sprzedaży nigdy nie wychodzi na dobre przedsiębiorstwu, które staje się ofiarą niezrozumienia potrzeb pracowników handlu i promocji.