Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki
  • poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki
  • nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem
  • dowiesz się jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie
  • nauczysz się jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym
  • poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej
specjalność

Praca dla Ciebie

  • właściciel firmy działającej w branży marketingowej
  • specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej
  • brand menedżer
  • specjalista w dziale marketingu

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie.

 

Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.

kierunek
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF