Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki
- poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki
- nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem
- dowiesz się jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie
- nauczysz się jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym
- poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej
Praca dla Ciebie
- właściciel firmy działającej w branży marketingowej
- specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej
- brand menedżer
- specjalista w dziale marketingu
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie.
Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.