Program studiów
Uczymy tak, aby jak najlepiej przygotować Cię do rzeczywistych wyzwań, z jakimi spotkasz się w pracy zawodowej.
-
Projekty grupowe – realne problemy biznesowe.
-
Symulacje – decyzje w warunkach rynkowych.
-
Staże i praktyki – doświadczenie w firmach.
-
Wykłady z praktykami – eksperci z rynku.
-
Nowoczesne narzędzia – aktualne technologie.
-
Case studies – analiza realnych przypadków.
Wybrane zajęcia specjalnościowe
-
Customer experience – projektowanie i realizacja
-
Kreowanie marki własnej
-
Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
-
Zarządzanie finansami w innowacyjnym przedsiębiorstwie
-
Product design
-
Techniki perswazji i wywierania wpływu
-
Strategie sieci handlowych
-
Marketing sensoryczny
-
Narzędzia w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem
Rozwijaj kompetencje językowe na studiach II stopnia
-
Podczas studiów realizujesz jeden przedmiot kierunkowy w języku angielskim. Na kierunku zarządzanie jest to Leadership.
-
W 4. semestrze obowiązkowo zrealizujesz przedmiot w języku angielskim, dostosowany do wybranej specjalności.
-
Dodatkowo możesz wybrać dwa kolejne przedmioty w tym języku – wykładowy i ćwiczeniowy.
-
To świetna okazja, aby rozwijać kompetencje językowe i zdobywać wiedzę w międzynarodowym kontekście.
Praktyki i staże
Praktyki zawodowe to ważny element studiów. Studenci studiów magisterskich realizują 480 godzin praktyk w całym toku studiów, zdobywając doświadczenie zawodowe. Jeśli pracujesz w zawodzie zgodnym z kierunkiem studiów, możesz zaliczyć praktyki na podstawie zatrudnienia. W trakcie studiów masz też szansę na płatny staż. Programy stażowe przygotowują pracodawcy, z którymi współpracujemy, dostosowując wymagania do stanowisk, co ułatwia pierwsze kroki zawodowe.
To kierunek dla osób, które
-
mają zdolności przywódcze i chciałyby w przyszłości zostać menedżerami,
-
interesują się mechanizmami psychologii zarządzania,
-
są dobre w organizowaniu i planowaniu,
-
mają analityczny umysł i dobrze radzą sobie z naukami ścisłymi.