Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studia podyplomowe możesz podjąć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci, zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- cały proces rekrutacji przejdziesz online
- dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.
Rekrutacja z Kontem Kandydata
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję “Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
KROK 2.
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
KROK 3.
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu online, szybko i wygodnie!
KROK 4.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania konta
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.
KROK 2.
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
KROK 3.
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
-
przychodząc osobiście
-
korzystając z wrzutni na dokumenty
-
wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem.
Jeżeli chciałbyś, abyśmy Twoje świadectwo (po weryfikacji) odesłali pocztą, to wypełnij "Oświadczenie o wysyłce dokumentów" i dołącz je do wysyłanego listu.
KROK 4.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!
Teraz możesz:
-
przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
-
sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
-
dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.