W Wyższych Szkołach Bankowych pracują pozytywni i otwarci ludzie. Każdy student może liczyć na ich wsparcie, poradę i uśmiech. Biura Karier, Dziekanaty, Biura Rekrutacji i wszystkie inne działy czekają na Was. Nie wahajcie się prosić ich pracowników o pomoc.
Pracownicy Portierni
Pracownicy Portierni znają szkołę od podszewki. Pomogą zlokalizować salę, wypożyczyć sprzęt multimedialny, wskażą, gdzie znajduje się aula albo gdzie można napić się dobrej kawy. Podobno z pamięci recytują plany zajęć.
Pracownicy Dziekanatu
Panie z Dziekanatu mają swoje motto, które brzmi: „Dzień bez uśmiechu, to dzień stracony”. To nasze specjalistki od spraw trudnych. Dlatego studenci pojawiają się właśnie u nich, gdy mają do rozwiązania najbardziej skomplikowane sprawy związane z tokiem studiów.
Pracownicy Działu Informatycznego
Pracownicy Działu Informatycznego dbają o to, by studenci zawsze mieli tyle internetu, ile potrzeba, a sprzęt w salach komputerowych był zawsze gotowy do akcji.
Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych
Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowe badają, jakie potrzeby szkoleniowe mają firmy, i odpowiadają na te potrzeby za pośrednictwem innowacyjnych programów studiów, nowatorskich form prowadzenia zajęć i metod nauczania.
Pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą
Pracownicy Działu Współpracy z Zagranicą w Wyższej Szkole Bankowej opiekują się studentami, którzy chcą wyjechać na studia w ramach programu Erasmus+ albo skorzystać z praktyk za granicą. Co roku w maju organizują International Business Week, w trakcie którego studenci WSB i zagranicznych uczelni zdobywają na warsztatach i wykładach wiedzę na temat tajników reklamy.