Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem.
- Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
- Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej.
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie.
- Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów.
- Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. obsługi klienta
- doradca klienta
- customer success manager
- project management office specialist
- customer service specialist
- customer experience specialist
- specjalista ds. UX
- CX strategy specialist
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
- Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: BalanGo, MarkMe, Grupa Icea, Semcore.
- Dzisiejszy klient dysponuje ogromnym wyborem, zarówno pod kątem ilości oferowanych na rynku dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, jak nigdy do tej pory zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Do 2 stycznia
czesne już od
515 zł
448 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515 zł/mies.
Program studiów
Program studiów
- Zarządzanie relacjami z klientem
- E-marketing
- Marketing relacji
- Obsługa klienta
- Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
- Media i komunikacja kryzysowa
- Automatyzacja marketingu
- Customer engagement
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia
W grudniu nieczynne w każdą sobotę. W dniach 23.12, 27.12, 30.12, 02.01, 03.01. od 10:00 do 14:00
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
Telefon:
Godziny otwarcia:
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00