Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem.
  • Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
  • Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej.
  • Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie.
  • Opanujesz sposoby badania poziomu satysfakcji klientów.
  • Pojmiesz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. obsługi klienta
  • doradca klienta
  • customer success manager
  • project management office specialist
  • customer service specialist
  • customer experience specialist
  • specjalista ds. UX
  • CX strategy specialist

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
  • Wśród naszych partnerów biznesowych, znajdują się takie firmy jak: BalanGo, MarkMe, Grupa Icea, Semcore.
  • Dzisiejszy klient dysponuje ogromnym wyborem, zarówno pod kątem ilości oferowanych na rynku dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, jak nigdy do tej pory zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim.
Nauka zdalna

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

Do 2 stycznia
czesne już od
515 zł
448 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:

 

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515 zł/mies.

Program studiów

Program studiów

 

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • E-marketing
  • Marketing relacji
  • Obsługa klienta
  • Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement
Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

W grudniu nieczynne w każdą sobotę. W dniach 23.12, 27.12, 30.12, 02.01, 03.01. od 10:00 do 14:00

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF