Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż na Uniwersytecie WSB Merito?
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej z wykładowcą oraz koleżankami i kolegami z grupy spotykasz się zdalnie lub w salach wykładowych, na zajęciach prowadzonych w weekendy oraz wybrane piątki w godzinach popołudniowych.
Studia hybrydowe.
Program realizujesz uczestnicząc w wykładach online na platformie MS Teams, przyswajając wiedzę samodzielnie przy pomocy materiałów zamieszczonych na platformie Moodle oraz uczestnicząc w ćwiczeniach i laboratoriach w salach wykładowych na uczelni. Plan zajęć przewiduje dni wyłącznie z zajęciami zdalnymi jak i takie, które w całości spędzisz na uczelni.
Studia hybrydowe popołudniowo-weekendowe to połączenie zajęć zdalnych prowadzonych we wtorkowe i czwartkowe popołudnia ze zjazdami w niektóre weekendy. Edukację wspierają internetowe platformy edukacyjne oraz spotkania z wykładowcami i innymi studentami w budynku uniwersytetu. To studia, które umożliwiają jednocześnie naukę, pracę zawodową oraz korzystanie z wolnych weekendów. Ograniczona liczba dojazdów na uczelnię to oszczędność czasu i pieniędzy. Zajęcia w salach wykładowych oraz zajęcia online prowadzone w czasie rzeczywistym pozwalają zachować kontakt z innymi studentami i wykładowcami.
Studia online.
Studia online wykorzystują metody i techniki kształcenia na odległość. Oznacza to, że w ciągu semestru obowiązkowe są tylko dwa lub trzy zjazdy, a większość zajęć realizowana jest w formie online. Materiały zamieszczone na platformie Moodle umożliwiają samodzielną naukę w dowolnym czasie. Zajęcia stacjonarne zwykle odbywają się na początku i na końcu każdego semestru, a terminy zjazdów ustalane są z odpowiednim wyprzedzeniem, aby studenci mieli czas na organizację swojego przyjazdu na uniwersytet. Studia online to elastyczne i wygodne rozwiązanie, które pozwoli Ci się rozwinąć i zachować work-life balance. W zależności od semestru odbędą się dwa lub trzy zjazdy w semestrze.
Poznasz tajniki nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
Podczas studiów weźmiesz udział w licznych grach strategicznych oraz symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach różnych warsztatów organizowanych dla studentów będziesz planował wprowadzanie innowacji produktowych na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
Spotkasz wielu ekspertów z branży marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515 zł/mies.
Pierwszy raz zetknęłam się z Uniwersytetem WSB Merito jeszcze w gimnazjum, na targach edukacyjnych. Wybrałam tę uczelnię, ponieważ zainteresował mnie kierunek marketing i sprzedaż, którego nie widziałam nigdzie indziej. Po semestrze nauki
z pewnością mogę powiedzieć, że większość wykładowców to świetni ludzie. Zajęcia są ciekawe i z przyjemnością biorę w nich udział. W wolnym czasie zajmuję się rękodziełem, dlatego w przyszłości chciałabym otworzyć własną firmę i sprzedawać produkty wykonane własnoręcznie.
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Zobacz specjalności na tym kierunku
Program studiów
Harmonogram Roku Akademickiego 2023/2024
- BHP
- Podstawy socjologii
- Rozwój umiejętności interpersonalnych
- Podstawy zarządzania
- Zarządzanie zespołem
- Podstawy marketingu
- Prawo handlowe
- Technologia informacyjna
- Mikroekonomia
- Psychologia w marketingu
- Techniki sprzedaży
- Zarządzanie produktem
- Negocjacje w biznesie
- Badania marketingowe
- Statystyka opisowa
- Logistyka marketingowa
- Marketing B2B
- Analiza rynku i konkurencji
- Strategie sprzedaży
- Zachowania konsumentów
- Przedsiębiorczość
- Komunikacja marketingowa
- Efektywność w marketingu
- Wyzwania rynku pracy
- Global marketing
- Język obcy
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (stacjonarne).
Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (hybrydowe).
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Dla kogo?
To kierunek dla osób, które:
- interesują się skuteczną sprzedażą i zarządzaniem projektami
- z łatwością poruszają się w social mediach
- chcą budować swoją sieć kontaktów branżowych
- lubią pracę z ludźmi i mają wysokie zdolności interpersonalne
- są kreatywne i myślą nieszablonowo
- nie boją się wyzwań i pracy pod presją czasu
- mają zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia
W grudniu nieczynne w każdą sobotę. W dniach 23.12, 27.12, 30.12, 02.01, 03.01. od 10:00 do 14:00
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00