Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz zasady formułowania komunikacji marketingowej
  • Nauczysz się kształtować proces komunikacji B2C, B2B, organizacji non profit
  • Poznasz najnowsze trendy w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu
  • Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei.
  • Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
  • Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR
finanse i rachunkowość

Praca dla Ciebie

  • account executive
  • specjalista ds. promocji
  • konsultant reklamowy
  • e-commerce manager
  • specjalista ds. rozwoju treści
  • social media manager
  • specjalista ds. SEO/SEM
  • traffic manager
  • specjalista ds. rozwoju online
  • ekspert ds. mediów społecznościowych.
student

Wcześniej studiowałem ekonomię na innej uczelni, ale nie spełniła moich oczekiwań. Znajomi polecili mi Uniwersytet WSB Merito. Zawsze lubiłem pracować z ludźmi. Interesuje mnie to, jak działa nasz umysł i skąd wynikają różne zachowania. Wybierając studia, chciałem lepiej zrozumieć drugiego człowieka, a przy tym zadbać o wiedzę bardziej biznesową. Czuję, że teraz
rozwijam się zawodowo, a także lepiej dostrzegam potrzeby innych i skutecznie potrafię im sprostać.
Studia pokazują mi, jak zarządzać kapitałem ludzkim oraz dały narzędzia do dobrej komunikacji.

To zmotywowało mnie, by znaleźć bardziej satysfakcjonującą i dobrze płatną pracę.

Kamil Tęgos

student Uniwersytetu WSB Merito

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Co roku zmienia się układ budżetów firm przeznaczanych na marketing i sprzedaż, uwypuklając wzrost wydatków na działania w internecie.
  • Komunikacja marketingowa zyskuje na znaczeniu – komunikacja dwustronna
  • Nasi studenci bardzo sobie cenią możliwość kontaktu z praktykami. Dlatego też będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez ekspertów z branży reklamowej, public relations i marketingowej, media plannerów, strategów, osoby zajmujące się badaniami konsumenckimi.
  • W ramach programu czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.
  • Nasze zajęcia to wiele godzin warsztatów i ćwiczeń – tak najlepiej możesz poznać narzędzia analityki internetowej, pozycjonowania SEO/SEM w Google czy zasady opracowania strategii kampanii online, a także działań e-commerce.
marketing

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 27 maja
czesne już od
485 zł
418 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

 

 

  •     800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 418 zł/mies.

Program studiów

  •  Psychologia komunikacji
  •  Psychologia konsumenta
  •  Nowoczesne negocjacje B2B, B2C
  •  Media ATL BTL cyfrowe
  •  Prawo autorskie i prasowe
  •  Public Relations
  •  Branding i strategie marketingowe
  •  Etyka reklamy i problemy konsumpcji
  •  Zarządzanie komunikacją i PR
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jacek Kall
dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

W dniach 01-04.05 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF