Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz zasady formułowania komunikacji marketingowej
- Nauczysz się kształtować proces komunikacji B2C, B2B, organizacji non profit
- Poznasz najnowsze trendy w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu
- Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei.
- Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych i PR.
- Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR
Praca dla Ciebie
- account executive
- specjalista ds. promocji
- konsultant reklamowy
- e-commerce manager
- specjalista ds. rozwoju treści
- social media manager
- specjalista ds. SEO/SEM
- traffic manager
- specjalista ds. rozwoju online
- ekspert ds. mediów społecznościowych.
Wcześniej studiowałem ekonomię na innej uczelni, ale nie spełniła moich oczekiwań. Znajomi polecili mi Uniwersytet WSB Merito. Zawsze lubiłem pracować z ludźmi. Interesuje mnie to, jak działa nasz umysł i skąd wynikają różne zachowania. Wybierając studia, chciałem lepiej zrozumieć drugiego człowieka, a przy tym zadbać o wiedzę bardziej biznesową. Czuję, że teraz
rozwijam się zawodowo, a także lepiej dostrzegam potrzeby innych i skutecznie potrafię im sprostać.
Studia pokazują mi, jak zarządzać kapitałem ludzkim oraz dały narzędzia do dobrej komunikacji.
To zmotywowało mnie, by znaleźć bardziej satysfakcjonującą i dobrze płatną pracę.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Co roku zmienia się układ budżetów firm przeznaczanych na marketing i sprzedaż, uwypuklając wzrost wydatków na działania w internecie.
- Komunikacja marketingowa zyskuje na znaczeniu – komunikacja dwustronna
- Nasi studenci bardzo sobie cenią możliwość kontaktu z praktykami. Dlatego też będziesz uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez ekspertów z branży reklamowej, public relations i marketingowej, media plannerów, strategów, osoby zajmujące się badaniami konsumenckimi.
- W ramach programu czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.
- Nasze zajęcia to wiele godzin warsztatów i ćwiczeń – tak najlepiej możesz poznać narzędzia analityki internetowej, pozycjonowania SEO/SEM w Google czy zasady opracowania strategii kampanii online, a także działań e-commerce.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 515 zł/mies.
Program studiów
- Psychologia komunikacji
- Psychologia konsumenta
- Nowoczesne negocjacje B2B, B2C
- Media ATL BTL cyfrowe
- Prawo autorskie i prasowe
- Public Relations
- Branding i strategie marketingowe
- Etyka reklamy i problemy konsumpcji
- Zarządzanie komunikacją i PR
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia
W grudniu nieczynne w każdą sobotę. W dniach 23.12, 27.12, 30.12, 02.01, 03.01. od 10:00 do 14:00
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00