Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Analizować, wyjaśniać i przewidywać zachowania klientów
  • Dobierać techniki sprzedażowe
  • Planować i wdrażać narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż
  • Jakie są najnowsze trendy w sprzedaży i marketingu
  • Identyfikowania, analizowania i interpretowania zjawisk oraz procesów w organizacji i w jej otoczeniu
  • Jak skutecznie prowadzić negocjacje biznesowe
  • Jak pozyskać i utrzymać klientów

Praca dla Ciebie

  • Specjalista ds. sprzedaży 
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista analizy i rozwoju rynku
  • Specjalista ds. rozwoju biznesu
  • Specjalista ds. kluczowych klientów (key account manager) 
  • Doradca klienta
  • Specjalista ds. public relations
  • Specjalista w firmach realizujących działania promocyjne, agencjach marketingowych i reklamowych
  • Specjalista w działach badania zachowań inwestora w sektorze bankowym
  • Samodzielny przedsiębiorca prowadzący własną firmę doradczą/konsultingową
Wójcicka

Uważam, że WSB gwarantuje praktyczne wykształcenie. Plan zajęć jest dostosowany do studenta. Szkolenia, staże, otwarte wykłady gwarantują rozwój i budują ścieżkę kariery. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, rozmawiać i pomagać w rozwiązywaniu problemów. Lubię też rysować, a w wolnych chwilach biegam. Od kilku lat interesuję się psychologią, czytam książki rozwijające człowieka i jego umysł. Zdecydowanym atutem studiów jest możliwość uczestnictwa w darmowych szkoleniach, adekwatnych do wybranego kierunku. Szansa rozwoju na różnych płaszczyznach poprzez bogaty wybór specjalizacji to dodatkowy plus. Wykładowcy są bardzo pozytywni i otwarci, z chęcią odpowiadają na pytania. Z racji tego, że są praktykami, swoje osiągnięcia i zdobytą wiedzę mogą przekazać studentom.

Julia Wójcik

studentka WSB

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Zyskasz solidną podbudowę teoretyczną  z zakresu psychologii człowieka dorosłego, zarządzania strategicznego i psychologii pozytywnej.
  • Zdobędziesz najnowszą wiedzę z zakresu psychologii procesów podejmowania decyzji finansowych i psychologii zachowań konsumenta sektora bankowego i giełdowego. 
  • Jako absolwent kierunku będziesz umiał stworzyć koncepcję własnej działalności biznesowej, potrafił zbudować i motywować zespół oraz zwiększać jego efektywność.

Program studiów

  • Psychologia ekonomiczna
  • Zarządzanie strategiczne 
  • Psychologia pozytywna
  • Zarządzanie zespołem 
  • Technologie cyfrowe w biznesie
  • Psychologia zachowań konsumenta
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Marketing 4.0
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jacek Kall
Paula Pestka
wykładowca
dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej...

Paula Pestka

Autor programu i wykładowca na podyplomowych studiach „zarządzanie obiektami hotelarskimi oraz spa”  na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu, wieloletni konsultant ds. strategii, badań rynku oraz zarządzania zasobami ludzkimi, coach i entuzjasta (teoretyk, z coraz większym...

dr Kinga Przybysz-Polakowska

Doktor nauk  społecznych, certyfikowany tutor, wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito, autorka publikacji naukowych i książek z zakresu komunikacji medialnej. Ekspert Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Doświadczenie praktyczne w dziedzinie marketingu i komunikacji wewnętrznej...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

W listopadzie Biuro Rekrutacji jest nieczynne w każdą sobotę.

budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF