Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Będziesz przeprowadzać analizy rynku, w tym również analizę konkurencji.
- Poznasz mechanizmy zachowań nabywców.
- Dowiesz się, jak zarządzać powierzchnią sprzedażową sklepu i jak eksponować produkty na półkach sklepowych, aby zwiększyć ich rotację, a tym samym poprawić wyniki działania sklepu.
- Będziesz stosować właściwe mierniki oceny efektywności działań marketingowych.
- Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami przy wykorzystaniu baz danych o klientach.
- Będziesz przygotowywać i prowadzić kampanie reklamowe oraz działania z zakresu public relations.
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych
- kierownik działu sprzedaży
- specjalista ds. zarządzania siecią przedstawicieli handlowych
- menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową i sprzedaż
Staram się kierować w życiu najprostszymi zasadami. Być dobrym, pracowitym człowiekiem, brać odpowiedzialność za swoje czyny i okazywać ludziom szacunek. Moją pasją jest czytanie. Marzę o wielu rzeczach. Przede wszystkim chciałabym napisać książkę. Kiedy wybierałam studia, nie do końca wiedziałam, jaki kierunek będzie dla mnie najlepszy. Cieszę się, że studiowałam w WSB. Wykładowcy byli bardzo pomocni i przekazywali wiedzę w przystępny sposób. Dzięki platformie Moodle miałam szybki i łatwy dostęp do wszystkich materiałów. Ponadto profesjonalne podejście pracowników dziekanatu do studentów to była codzienność.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia II stopnia
W listopadzie Biuro Rekrutacji jest nieczynne w każdą sobotę.
budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00