Joanna Prokopiuk
Joanna Prokopiuk

Praktyk, Scrum Master, Dyrektor Sprzedaży z 15-letnim doświadczeniem w firmie PROTAN ELMARK Sp. z o.o. Od 17 lat z sukcesami działa w sprzedaży w sektorze B2B. Skutecznie rozbudowała zespół sprzedaży i przeprowadziła go przez zmiany strategii. Dba o rozwój własny oraz zespołu sprzedażowego, którym kieruje, poprzez organizację autorskich warsztatów i szkoleń wewnętrznych, a także projektów zwiększających kompetencje handlowców w dążeniu do zwycięskiej przewagi, wśród nich coachingu narzędziowego. W sprzedaży skupia się na długoterminowej strategii budowania partnerstwa w biznesie m.in. poprzez rozwój kompetencji komunikacyjnych. Pracuje nad zwiększaniem świadomości dotyczącej znaczenia komunikacji w biznesie, odpowiedzialności i motywacji. Ściśle współpracuje z Działem Marketingu. Ukończyła Pedagogikę Zdrowia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w 2005r. Jest absolwentką studiów podyplomowych: - Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu); - Business English (Wyższa Szkoła Języków Obcych); - Akademia Trenera (Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu); - Akademia Managera (Uniwersytet WSB Merito w Toruniu), które ukończyłam z wyróżnieniem. Ponadto ma na swoim koncie udział w szkoleniach: Key Account Manager (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), z zakresu analizy transakcyjnej I, II i III stopnia oraz w ramach projektów SellWise i CorazLepszaFirma. W 2024r. przeszła szkolenie zakończone pomyślnie zdanym egzaminem i uzyskaniem certyfikatu SCRUM MASTER.

kb
Karolina Białoskurska

Kierownik ds. Kluczowych Klientów w TZF Polfa. Posiada doskonałe umiejętności zarządzania. Skutecznie negocjuje kontrakty z kluczowymi partnerami spółki. Specjalizuje się w: - sporządzaniu szczegółowych raportów i analiz rynku, - monitorowaniu aktywności konkurencji, - tworzeniu strategii krótko- i długoterminowej. Odpowiada za wdrażanie strategii marketingowej. Współpracuje z innymi działami spółki w ramach zarządzania budżetem promocyjnym. Doświadczona negocjatorka, badająca potrzeby klienta biznesowego. Wyciąga istotne wnioski i udziela wsparcia klientom w zakresie realizacji ustaleń wynikających ze współpracy. Posiada bogate, dziesięcioletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej, w tym w pracy dla międzynarodowej firmy farmaceutycznej. Z wykształcenia magister- menedżer sprzedaży, marketingu i PR. Podnosiła kompetencje menedżerskie na studiach podyplomowych w Akademii Menedżera w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. W wolnym czasie dzieli się wiedzą i doświadczeniem na Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku. Jej pasją jest nie tylko rozwijanie siebie, lecz także wspieranie innych w osiąganiu celów w dziedzinie sprzedaży.

Katarzyna Zdulska
Katarzyna Zdulska

Certyfikowany coach kognitywny.

Odpowiadała za założenia strategiczne i wdrożeniowe do kampanii w mediach offline i online. Sprawowała pieczę nad złożonymi budżetami. Ma doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych i PR, operacyjnym zarządzaniu narzędziami do komunikacji marketingowej, weryfikowaniu efektywności przedsięwzięć promocyjnych oraz organizacji eventów. Bliska jest jej ideologia tworzenia wartości dodanej w odpowiedzi na insighty i umacniania wizerunku przez akcje z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest wykładowcą na studiach wyższych z marketingu i strategii marketingowych.

Współpracowała z wieloma agencjami reklamowymi, kieruje projektami finansowanymi ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie kierowała kilku lub kilkunastoosobowym zespołem, z którym realizowała kompleksowe działania promocyjne i wizerunkowe, zawierające tworzenie kampanii do mediów tradycyjnych i internetowych, kreację treści graficznych i informacyjnych do narzędzi komunikacji z rozbudowanymi grupami odbiorców, eventy, czy też media relations i sponsoring. Planowała, wdrażała i rozliczała kampanie o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

Od ponad 14 lat pracuje w obszarze marketingu, w tym od ponad 12 na stanowiskach kierowniczych. Uczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej dla Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu obecnie Uniwersytet WSB Merito, który obecnie jest jedną
z bardziej rozpoznawalnych marek w branży edukacji prywatnej. Wcześniej, pracując w branży motoryzacyjnej, miała okazję z sukcesem realizować lokalne działania marketingowe dla marek z segmentu premium oraz dla aut klasy średniej. Była również dziennikarzem muzycznym i prezenterem radiowym.

Małgorzata Nowak
Małgorzata Nowak

Praktyk biznesu, od 23 lat wspiera menedżerów i organizacje we wzroście kompetencji przyszłości: przywództwa, zarządzania, komunikacji i pracy w grupie.

W roli trenera i coacha specjalizuje się w cyklach warsztatów oraz pracach 1:1, rozwijających kompetencje menedżerskie, trenerskie, negocjacyjne i sprzedażowe. W doświadczeniu posiada także współtworzenie wspólnie z Klientami standardów sprzedaży i obsługi klienta oraz ich wdrożenia w organizacjach.

W roli konsultanta rozpoznaje potrzeby różnych sił w organizacji, a następnie na ich podstawie projektuje w ścisłej współpracy z Klientami szyte na miarę działania rozwojowo – wdrożeniowe, ukierunkowane na praktyczne wdrożenia i osiąganie zakładanych rezultatów.

Wykładowca MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, Studiów Podyplomowych Akademia Menedżera w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, Bydgoszczy i Toruniu.

Drogę zawodową rozpoczęła w 1991 roku w branży medialnej i FMCG. Pracowała w działach sprzedaży: Super Express, Coca Cola i Trade Press. W latach 2000 – 2017 współpracowała z Grupą Szkoleniową Kontrakt OSH jako menedżer projektów, trenerka, konsultant i coach. Koordynowała projekt Akademia Trenera Biznesu i była opiekunem grupy. Od 2017 buduje na rynku własną markę szkoleniową Innowacja.

Absolwentka:

  • Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing)
  • Szkoły Trenerów Fundacji Bene Vobis

Posiada certyfikaty:

  • Trenera Biznesu Kontrakt OSH – wrzesień 2005
  • Coacha Narzędziowego Kontrakt OSH – wrzesień 2005
  • Analiza Transakcyjna dla Coachów, Trenerów, Konsultantów – luty 2014
  • Ewaluacja Czterech Poziomów Kirkpatrick’a – marzec 2017

Extended DISC – styczeń 2020

Rafał Kowalewski

Psycholog. Absolwent wydziałów Psychologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca na Wydziale Psychologii i UW. W 1996 roku ukończył 3-letni międzynarodowy Qualifying Course, jako zwieńczenie uprzedniego 4-letniego cyklu szkoleniowego w Polsce (znajdując się tym samym w gronie 13 jego absolwentów w centralno-wschodniej Europie). Ukończył specjalistyczne szkolenia z zakresu m.in. dynamiki grupy szkoleniowej w Laboratorium Psychoedukacji, zarządzania projektami w Kalkstein, zarządzania i sprzedaży w Limra, sprzedaży w Door. Uczestnik szeregu cykli warsztatowo –treningowych, dotyczących m.in.: zarządzania zespołem, negocjacji, asertywności, komunikacji niewerbalnej, NLP, twórczości, pracy grupowej, wielu form psychoterapii.

Sebastian Drobczyński
Sebastian Drobczyński

Ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze kreowania wizerunku osób, firm, podmiotów państwowych i samorządowych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi skuteczne kampanie wizerunkowe, media relations, rozwiązuje sytuacje kryzysowe. Autor książek i artykułów. Twórca kampanii wizerunkowych, informacyjno-promocyjnych dla firm, partii politycznych i podmiotów samorządowych. Konsultant i ekspert zewnętrzny firm, organizacji, PES, instytucji samorządowych w obszarze tworzenia strategii wizerunkowych, rozwoju kapitału ludzkiego oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Doradca partii politycznych i polityków. Jako wykładowca akademicki i praktyk prowadzi zajęcia z uczestnikami studiów podyplomowych między innymi dla takich uczelni jak: Collegium Da Vinci (dawna: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu), SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Uniwersytet WSB Merito, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Autor programu i kierownik merytoryczny Studiów Podyplomowych Kreowanie wizerunku na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Poznaniu. Komentator wydarzeń dla mediów, w tym między innymi: Polsat News, TVN24, TVP S.A., Onet, WirtualneMedia, WTK (Wielkopolska Telewizja Kablowa), Press.pl, Radio Poznań, Radio Szczecin, Halo Radio, Radio Zet, Radio RMF, Gazeta Pomorska, Gazeta Wyborcza, Głos Wielkopolski, Newsweek Polska, Press, Rzeczpospolita.

 

pk
Paweł Kowalewski

Negocjator, mediator, mentor, trener biznesowy, doświadczony manager, CEO, Członek Zarządu spółek giełdowych, autor bestsselerwej książki Profesjonalne negocjacje - psychologia rozmów nie tylko bienesowych Paweł Kowalewski rozwijał sprzedaż w spółkach Skarbu Państwa (KUKE S.A.- gdzie jako Pełnomocnik Zarządu, odpowiedzialny był za strategię, rozwój produktów), jak i w dużych spółkach giełdowych (takich jak Magellan S.A., gdzie był Dyrektorem Handlowym wszystkich kanałów dystrybucji). Jego doświadczenia to także stanowisko dyrektora handlowego Idea Money – spółki faktoringowej z grupy kapitałowej Getin. Ale historia zawodowa Pawła Kowalewskiego, to nie tylko segment największych firm. Z sukcesami rozwijał nowo powstające przedsiębiorstwa, budując struktury typu green-field od dnia ich powstania (m. in. CrediFact Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego Członka Zarządu, Creditinfo – Shufa, będąc CEO tej organizacji). Udzielał także wsparcia merytorycznego firmom z branży FMCG, pełniąc w nich funkcję interim CEO. Przez 6 lat związany był z międzynarodowymi firmami konsultingowymi. Obecnier przede wszystkim jednak rozwija działalność firmy Thinkking, która zaczyna być postrzegana jako najlepsza firma w obszarze profesjonalnych negocjacji i komunikacji biznesowej. Współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito. Autor książki “Profesjonalne negocjacje – psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych”, która w krótkim czasie od wydania stała się jedną z najlepiej sprzedawanych książek biznesowych w Polsce. W roku 2022 odebrał nagrodę jako Lider profesjonalnych szkleń z zakresu negocjacji i mediacji Polish Business Woman Awards 2022. Jako zespół Thinkking Paweł Kowalewski otrzymał również nagrodę Business Man 2022 Awards przyznawanej przez Certyfikację Krajową. Współpracował w tym zakresie z takimi firmami jak: Orange, Grupa Pracuj, Kaufland, Stokrotka, Mars, Play, Totalizator Sportowy, Urząd Prokuratorii RP, Microsoft, Danone, Lotte Wedel, Raben Transport, Nestle, AstraZeneca, PwC, Nivea, Tchibo, FritoLay/Pepsico, BSH, GSK, Philip Morris, Aryzta, Velvet Care, Renault, Huawei, Bonduelle, Żywiec oraz z wieloma innymi.