Opis kierunku

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Wypełnij formularz, a my znajdziemy dla Ciebie inne rozwiązanie lub damy znać, jeśli rekrutacja ruszy ponownie.

Formularz

 

Studia odbywają się w salach dydaktycznych.

 

W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie. 

 

Ten kierunek możesz też studiować w trybie online:

SPRAWDŹ

tradycyjny

Znajomość narzędzi i procesów e-commerce zyskała szczególną wagę w czasie pandemii. Większość firm zaktywizowała swoją aktywność sprzedażową w przestrzeni wirtualnej. Specjaliści ds. e-commerce zaczęli intensywnie pogłębiać swoją wiedzę, a specjaliści ds. sprzedaży stacjonarnej – stali się (przynajmniej w części) specjalistami ds. e-commerce. 

Osoby zajmujące się e-sprzedażą dostarczają organizacjom nowych możliwości rozwoju, zapewniają nowe przestrzenie zbytu dla towarów i usług, kreatywnie wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia wsparcia procesów sprzedażowych. Specjalista ds. e-commerce wspiera project managerów, współpracuje z działami marketingu i logistyki. „The Wall Street Journal” określił eksperta od e-commerce zawodem teraźniejszości i jedną z najbardziej znaczących perspektyw zawodowych na przyszłość. 

Studia na kierunku „e-commerce academy” przygotowują uczestników do pracy na stanowisku specjalisty/kierownika ds. e-commerce. Systematyzują i pogłębiają wiedzę oraz pozwalają na zdobycie praktycznych kompetencji w obszarze e-commerce. Absolwenci kierunku w praktyce zawodowej znakomicie radzą sobie z płatnym i organicznym promowaniem treści, tworzeniem kontentu, dywersyfikacją portfela klientów, automatyzacją obsługi klientów, doborem i wdrażaniem odpowiedniego modelu logistycznego. Słowem – są gotowi do profesjonalnego wykonywania zawodu specjalisty ds. e-commerce. 

kierunek www sp1

Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów   

  • Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie) 

  • SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat) 

  • Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat) 

 

kierunek www sp1

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Korzyści?

  • Wszechstronna, nowoczesna i wdrażana wiedza, dzięki której poznasz i zrozumiesz proces sprzedaży w e-commerce 

  • Umiejętność tworzenia i implementacji strategii e-commerce – od określenia strategii sprzedażowej, po uzyskanie lojalnego klienta 

  • Umiejętność doboru metod i narzędzi do przeprowadzenia procesów e-commerce 

  • Zajęcia prowadzone w zdecydowanej większości przez wybitnych praktyków i ekspertów zawodowo działających w obszarze e-commerce 

  • Networking – możliwość poznania wielu osób z branży 

  • Udostępnienie słuchaczom konkretnych narzędzi wspomagających sprzedaż 

  • Praca dyplomowa w formie projektu rozwiązującego konkretny problem sprzedażowy 

Co zyskujesz?

  • • Nauczysz się korzystać z narzędzi i sprawdzonych rozwiązań praktycznych wspierających sprzedaż

    • Specjalistyczne warsztaty sprzedażowe oparte na konkretnych narzędziach
    • Naukę w nowoczesnych formach nauczania zorientowanego projektowo
    • Realizację zadań w zespołach problemowych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi do komunikacji i współpracy grupowej (stacjonarnej i online)
    • Poznasz najaktualniejszą teorię procesów e-commerce, którą przełożysz na pragmatykę sprzedażową i biznesową
    • Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów

  • Możliwość uzyskania certyfikatów:

  • Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie) 

  • SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat) 

  • Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat) 

Dla kogo?

​​​​​Program studiów jest adresowany do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą, które chcą profesjonalizować swoją wiedzę i wzmocnić umiejętności w obszarze nowoczesnego e-commerce. 

Program studiów kierowany jest w szczególności do: 

  • pracowników, menedżerów i dyrektorów działów e-commerce i sprzedaży tradycyjnej, 

  • pracowników, menedżerów i dyrektorów działów marketingu, komunikacji, logistyki, 

  • osób prowadzących sprzedaż (biznes) w internecie, 

  • trenerów wewnątrz organizacji zajmujących się sprzedażą, 

  • konsultantów,  

  • wszystkich osób proaktywnie zarządzających swoją karierą zawodową, pragnących rozpoznać  i wzmocnić obszary własnej efektywności sprzedażowej. 

Co będzie efektem kształcenia?

Wiedza 

  • Holistyczna wiedza z zakresu e-commerce i marketingu internetowego 

  • Prawidłowe posługiwanie się siatką pojęć z zakresu e-commerce 

  • Znajomość najnowszych trendów i barier rozwojowych w sprzedaży 

  • Rozpoznawanie narzędzi wspierających e-sprzedaż 

  • Definiowanie najważniejszych dylematów związanych z rozwojem e-commerce 

Umiejętności  

  • Tworzenie strategii biznesowej i marketingowej 

  • Budowa sklepu internetowego i zarządzanie jego treścią 

  • Stosowanie w praktyce narzędzi analitycznych związanych ze sprzedażą 

  • Aktywne korzystanie z największych marketplace 

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

Do 24 kwietnia studia
1200 zł
taniej

Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku e-commerce academy

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 188
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Edyta Winkel
Edyta Winkel

Specjalistka w obszarze e-commerce, marketplace oraz marketingu internetowego. Laureatka najważniejszych nagród i wyróżnień branżowych. W samym tylko 2022 r. zdobyła następujące nagrody: „E-commerce Polska Awards”, „Dyrektor Roku e-commerce 2022 w kategorii dom i ogród”,...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF