Opis kierunku
Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Wypełnij formularz, a my znajdziemy dla Ciebie inne rozwiązanie lub damy znać, jeśli rekrutacja ruszy ponownie.
Studia odbywają się w salach dydaktycznych.
W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie.
Ten kierunek możesz też studiować w trybie online:

Znajomość narzędzi i procesów e-commerce zyskała szczególną wagę w czasie pandemii. Większość firm zaktywizowała swoją aktywność sprzedażową w przestrzeni wirtualnej. Specjaliści ds. e-commerce zaczęli intensywnie pogłębiać swoją wiedzę, a specjaliści ds. sprzedaży stacjonarnej – stali się (przynajmniej w części) specjalistami ds. e-commerce.
Osoby zajmujące się e-sprzedażą dostarczają organizacjom nowych możliwości rozwoju, zapewniają nowe przestrzenie zbytu dla towarów i usług, kreatywnie wykorzystują najnowocześniejsze narzędzia wsparcia procesów sprzedażowych. Specjalista ds. e-commerce wspiera project managerów, współpracuje z działami marketingu i logistyki. „The Wall Street Journal” określił eksperta od e-commerce zawodem teraźniejszości i jedną z najbardziej znaczących perspektyw zawodowych na przyszłość.

Studia na kierunku „e-commerce academy” przygotowują uczestników do pracy na stanowisku specjalisty/kierownika ds. e-commerce. Systematyzują i pogłębiają wiedzę oraz pozwalają na zdobycie praktycznych kompetencji w obszarze e-commerce. Absolwenci kierunku w praktyce zawodowej znakomicie radzą sobie z płatnym i organicznym promowaniem treści, tworzeniem kontentu, dywersyfikacją portfela klientów, automatyzacją obsługi klientów, doborem i wdrażaniem odpowiedniego modelu logistycznego. Słowem – są gotowi do profesjonalnego wykonywania zawodu specjalisty ds. e-commerce.

Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów
-
Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie)
-
SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat)
-
Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat)

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.
Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Korzyści?
-
Wszechstronna, nowoczesna i wdrażana wiedza, dzięki której poznasz i zrozumiesz proces sprzedaży w e-commerce
-
Umiejętność tworzenia i implementacji strategii e-commerce – od określenia strategii sprzedażowej, po uzyskanie lojalnego klienta
-
Umiejętność doboru metod i narzędzi do przeprowadzenia procesów e-commerce
-
Zajęcia prowadzone w zdecydowanej większości przez wybitnych praktyków i ekspertów zawodowo działających w obszarze e-commerce
-
Networking – możliwość poznania wielu osób z branży
-
Udostępnienie słuchaczom konkretnych narzędzi wspomagających sprzedaż
-
Praca dyplomowa w formie projektu rozwiązującego konkretny problem sprzedażowy
Co zyskujesz?
-
• Nauczysz się korzystać z narzędzi i sprawdzonych rozwiązań praktycznych wspierających sprzedaż
• Specjalistyczne warsztaty sprzedażowe oparte na konkretnych narzędziach
• Naukę w nowoczesnych formach nauczania zorientowanego projektowo
• Realizację zadań w zespołach problemowych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi do komunikacji i współpracy grupowej (stacjonarnej i online)
• Poznasz najaktualniejszą teorię procesów e-commerce, którą przełożysz na pragmatykę sprzedażową i biznesową
• Możliwość uzyskania bezpłatnych certyfikatów -
Możliwość uzyskania certyfikatów:
-
Google Ads (podczas studiów uczestnik bierze udział w workshop przygotowującym do certyfikacji, każdy uczestnik będzie mógł przystąpić do zaliczenia w dowolnym dla siebie czasie)
-
SalesManago (test po zajęciach, po zaliczeniu testu uczestnik otrzymuje certyfikat)
-
Landingi.com (po zajęciach uczestnik może zapisać się na kurs na odpowiedniej stronie, zaliczyć ten kurs, po zaliczeniu otrzymuje certyfikat)
Dla kogo?
Program studiów jest adresowany do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą, które chcą profesjonalizować swoją wiedzę i wzmocnić umiejętności w obszarze nowoczesnego e-commerce.
Program studiów kierowany jest w szczególności do:
-
pracowników, menedżerów i dyrektorów działów e-commerce i sprzedaży tradycyjnej,
-
pracowników, menedżerów i dyrektorów działów marketingu, komunikacji, logistyki,
-
osób prowadzących sprzedaż (biznes) w internecie,
-
trenerów wewnątrz organizacji zajmujących się sprzedażą,
-
konsultantów,
-
wszystkich osób proaktywnie zarządzających swoją karierą zawodową, pragnących rozpoznać i wzmocnić obszary własnej efektywności sprzedażowej.
Co będzie efektem kształcenia?
Wiedza
-
Holistyczna wiedza z zakresu e-commerce i marketingu internetowego
-
Prawidłowe posługiwanie się siatką pojęć z zakresu e-commerce
-
Znajomość najnowszych trendów i barier rozwojowych w sprzedaży
-
Rozpoznawanie narzędzi wspierających e-sprzedaż
-
Definiowanie najważniejszych dylematów związanych z rozwojem e-commerce
Umiejętności
-
Tworzenie strategii biznesowej i marketingowej
-
Budowa sklepu internetowego i zarządzanie jego treścią
-
Stosowanie w praktyce narzędzi analitycznych związanych ze sprzedażą
-
Aktywne korzystanie z największych marketplace
Bezpłatne szkolenia
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.
Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.
Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 24 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:
- 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:
- 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 255 zł/mies.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku e-commerce academy
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych
W dniach 18-21.04 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań
- pn-wt: 09:00 - 16:00
- śr: 10:00 - 15:00
- cz-pt: 09:00 - 16:00
- so: 10:00 - 14:00