
Od 12 lat prowadzi własny gabinet logopedyczny i współpracuje z kilkoma przedszkolami specjalnymi, Ośrodkiem szkoleniowo-doradczym Edulabor- w Kaliszu, Wyższą Szkołą Edukacji i Terapii w Poznaniu oraz Collegium Da Vinci, w którym pełni funkcję Kierownika Merytorycznego Logopedii i Neurologopedii. Właścicielka i dyrektor niepublicznego przedszkola integracyjnego.
Zainteresowania naukowe oscylują wokół diagnostyki i terapii osób z zaburzeniami neurologicznymi, poszukiwań skutecznych, indywidualnie dobranych metod dla tych osób. Autorka książki „Twórcze lekcje” oraz licznych publikacji o tematyce mieszczącej się w obszarze wyżej wymienionych zainteresowań m.in. w publikacji UAM – „Mowa w przestrzeni publicznej”.
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Zielonej Górze, w 2001 roku ukończyła podyplomowe studia w zakresie Logopedii a w 2007 roku studia w zakresie Neurologopedii na UMCS w Lublinie. Brała udział w licznych warsztatach i szkoleniach (m.in. z Kinezjologii, Dyna-Lingua M.S., Krakowskiej, Werbo-tonalnej, MFS, treningu słuchowego F. Warnkego, MDK, Ustno-twarzowej terapii regulacyjnej, OPT, masaży usprawniających, komunikacji alternatywnej).