Wykładowca akademicki, mediatorka sądowa oraz w sprawach rodzinnych i cywilnych, trenerka i terapeutka pedagogiczna, doradca zawodowy, Pełnomocnik Rektora na Wydziale Nauk Społecznych w Kaliszu WWSSE. Wieloletni dyrektor Placówki Doskonalenia Nauczycieli oraz dyrektor Ośrodka Szkoleniowo – Doradczego EDULABOR. Właścicielka Kancelarii Mediacyjnej Primum Pactum. Kierownik merytoryczny i konsultant kierunków studiów na kilku uczelniach wyższych. Współpracuje min. z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu, Collegium da Vinci w Poznaniu, Wielkopolską Wyższą Szkołą Społeczno – Ekonomiczną w Środzie Wielkopolskiej, Uczelnią Nauk Społecznych w Łodzi. Nauczycielka dyplomowana z 20-letnim stażem pracy.
Certyfikowany coach & mentor biznesowy, członek EMCC, Izby Coachingu oraz Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Mediator stały Sądu Okręgowego w Poznaniu i Kaliszu, posiada walidację zawodowego mediatora w programie Ministerstwa Sprawiedliwości. Master of Business Administration, wykładowca akademicki, właściciel Centrum Edukacyjno Szkoleniowego EDULABOR oraz Centrum Terapeutyczno Rozwojowego CETERO, certyfikowany trener FRIS®, terapeuta RTZ, certyfikowany Reiss Profile® Master, Reiss School Motivation Profile® Master, trener biznesowy. Reprezentuje praktyczną wiedzę związaną z zarządzaniem. Wieloletni menadżer w dużej międzynarodowej korporacji związanej z przemysłem.
Jako dyrektor szkoły opracowała kilka programów własnych dotyczących tematyki wychowawczej, realizowanych głównie w ramach zajęć świetlicowych. W swojej szkole wprowadziła nowatorskie rozwiązania dotyczące podniesienia jakości efektów kształcenia, co przyczyniło się wzrostu wyników nauczania. Opracowała i wdrożyła innowacje pedagogiczne takie jak między innymi :„Lepsza komunikacja, lepsze relacje”,„Jak rozwijać efektywnie umiejętność uczenia się ?”,„Tutoring rozwojowo wychowawczy”. Wiedzą i doświadczeniem dzieliła się poprzez opracowanie i realizację kilku grantów Wielkopolskiego Kuratora Oświaty takich jak:„Jak wykorzystać wyniki sprawdzianu szóstoklasisty do podniesienia efektywności kształcenia ?”,„ Wsparcie dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych w realizacji procesu dydaktycznego, a w szczególności w zakresie doskonalenia metod pracy z uczniem z uwzględnieniem efektów kształcenia”.
Magister filologii polskiej UAM, ukończone studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki oraz liczne kursy kwalifikacyjne, m. in. z zakresu bibliotekoznawstwa; wykładowca Policealnego Studium Public Relations i Reklamy (pisanie kreatywne). Egzaminator maturalny z zakresu języka polskiego. Wieloletni wicedyrektor zespołów szkół.