
doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Wykładowca akademicki oraz właściciel firmy consultingowej. Certyfikowany trener biznesu, metodyk w zakresie tworzenia programów szkoleniowych. Specjalizuje się w projektowaniu usług, marketingu doświadczeń i design management. Współautorka licznych strategii m.in. Gdańsk - Światowa Stolica Bursztynu oraz strategii wizerunkowych dla podmiotów leczniczych. Prowadzi zajęcia na uczelniach krajowych i zagranicznych m.in. na Słowacji, na Litwie, w Turcji, Portugalii, we Francji, Szwecji i we Włoszech. Ukończyła studia podyplomowe w Londynie, odbywała staż w Said Business School na Uniwersytecie w Oxfordzie. Współpracuje z naukowcami z Uniwersytetu Karola Lineusza ze Szwecji przy międzynarodowych projektach dotyczących strategii dla Regionów Morza Bałtyckiego. Autorka książki: Design Management. Uwarunkowania i efekty wdrożenia w przedsiębiorstwie. Prezydent polskiego Oddziału Instytutu Technologii i Inżynierii z główną siedzibą w Hongkongu. Członek kolegium redakcyjnego Bentham Science, PLOS ONE (IF - 3,752), Journal of Service Science and Management i New Design Ideas Journal. Współzałożycielka stowarzyszenia Wellbeing International z siedzibą w Szwecji.