Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest wsparcie uczestników w doskonaleniu komunikacji menedżerskiej i skutecznym prowadzeniu rozmów pracowniczych a także znalezieniu swojej drogi w skutecznym pełnieniu roli menedżerskiej, która uwzględnia naturalny potencjał każdego menedżera oraz specyfikę organizacji.

 

Cele szczegółowe:

  • W atrakcyjnej i ciekawej formie szkoleniowej nabędzie wiedzę dotyczącą sposobów przygotowania się prowadzenia rozmów z pracownikami 
  • Zostaniesz wyposażony w narzędzie umożliwiające efektywne podejmowanie efektywnych działań w sytuacjach trudnych
  • Będziesz mieć możliwość w formie praktycznej doskonalić swoje umiejętności komunikacji z drugą osobą w sytuacjach wymagających motywacji
  • Szkolenie podniesie Twoje kompetencje komunikacyjne, z nastawieniem na umiejętność konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnych, jasnego formułowania oczekiwań i reagowania na potrzeby innych
  • Poznasz sposoby rozwiązywania sytuacji trudnych w relacjach z pracownikami
  • Będziesz mieć możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia i wspólnego z trenerem wypracowania metod reagowania odpowiednich do Twojej specyfiki zawodowej 

Jak szkolimy

  • 16 godzin intensywnego szkolenia realizowanego online.

  • Interaktywne warsztaty i ćwiczenia realizujemy na konkretnych studiach przypadków.

  • Materiał dostosowany do doświadczeń uczestników szkolenia (możliwość doskonalenia umiejętności na przykładach ze swojej organizacji)

  • Możliwość weryfikacji własnych doświadczeń.

  • Uczymy poprzez działanie, zatem szkolenie będzie miało formę warsztatową. Minimum wykładu, maximum ćwiczeń, symulacji i studiów przypadków.

Szkolenia w WSB to m.in.:

Książka
mini- wykład objaśniający zagadnienia i wprowadzone treści
Panel dyskusyjny - pytania i odpowiedzi oraz analiza wybranych przypadków
Organizacja
Symulacje indywidualne i zespołowe
Testy
Testy diagnozujące poziom kompetencji
Hantel
Casy study

Dla kogo

Dla wszystkich osób, które chcą doskonalić umiejętność komunikacji w relacjach zawodowych a szczególnie do osób na stanowiskach kierowniczych bądź przygotowujących się do objęcia takiego stanowiska.

Wymagania od uczestników

  • komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem)
  • dostęp do Internetu
  • słuchawki (opcjonalnie)
  • jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń

gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00