Cel szkolenia
- Nauczysz się budowania zadowalających relacji w kontaktach interpersonalnych.
- Rozwiniesz kompetencje komunikacyjne niezbędne w biznesie.
- Dowiesz się, na czym polega efektywne wykorzystywanie mechanizmów związanych z psychologicznymi grami ludzi.
- Pokażemy Ci, jak definiować optymalne dla siebie kompetencje komunikacyjne w biznesie.
- Nauczysz się identyfikować style osobowości i związane z nimi style kodowania komunikacji.
- Będziesz świadomie używać odpowiednich narzędzi komunikacji w biznesie, a także w pełni wykorzystasz swój potencjał.

Jak szkolimy?
- Szkolenie odbywa się w ramach realizacji programu studiów podyplomowych modułowych.
- 8 godzin intensywnego szkolenie online.
- W trakcie realizacji modułu zostaną wykorzystane różne metody dydaktyczne, m.in. mini wykłady, demonstracje oraz odgrywanie ról.
- Stawiamy na praktykę. Stąd dajemy Ci możliwość uczestniczenia w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, a także grach symulacyjnych.
- Stosowana jest warsztatowa metoda pracy, zakładająca maksymalny i aktywny udział uczestników.

Wymagania od uczestników
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem)
- dostęp do Internetu
- słuchawki (opcjonalnie)
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie

Dla kogo?
Szkolenie stworzyliśmy z myślą o wszystkich osobach, które są zainteresowane tematyką komunikacji w biznesie.
Szkolenie modułowe
Szkolenie modułowe to wyodrębniony temat (moduł) z programu studiów podyplomowych, który zapewni uczestnikowi szkolenia sporą dawkę praktycznej wiedzy w konkretnym obszarze oraz pozwoli zdobyć lub poszerzyć wskazane w danym szkoleniu umiejętności.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń
gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań
E-mail:
szkolenia@poznan.merito.pl
Telefon:
+48 61 655 33 42
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00