Cel szkolenia
Nie od dziś wiemy, jak ważny dla firmy jest rozwój kompetencji osób odpowiedzialnych za obsługę klienta a także zwiększanie jego wartości dla firmy poprzez wzrost jego zadowolenia oraz przywiązania wobec organizacji. Rozwój ten opieramy na praktycznym zaznajomieniu uczestników z podstawami psychologii współczesnych zachowań nabywczych oraz obecnych trendów rynkowych. Innymi słowy:
- omówimy kluczowe znaczenie klientów dla każdej organizacji,
- zostaniesz wyposażony w narzędzia identyfikacji wartości doskonałej obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- pokażemy Ci jak rozpoznać czynniki utrudniające organizacji optymalne wykorzystanie wartości swoich klientów,
- nauczymy Cię krytycznie analizować poziom obsługi oraz rozpoznać czy organizacja jest w tym procesie naprawdę zorientowana na klienta,
- zaprezentujemy i przećwiczymy dostosowywanie aktywności biznesowych wobec różnych zachowań oraz potrzeb klienta dzięki odpowiedniemu ich rozpoznaniu.

Jak szkolimy
- zgodnie z metodyką Franklin University z USA, partnera strategicznego WSB Poznań,
- 8 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie - max 12 osób,
- zdobędziesz praktyczną wiedzę - podczas szkolenia prezentowane będą przykłady z „życia wzięte", a także będą miały miejsce odwołania do firm uczestników szkolenia, dzięki czemu będzie łatwo przyswajalne, a wiedza do praktycznego zastosowania natychmiast po szkoleniu,
- szkolenie poprowadzimy w sposób interaktywny i angażujący, co zapewni partnerskie i motywacyjne podejście Trenera do uczestników, a także ćwiczenia sytuacyjne, które będą stanowić punkt wyjścia do omawianych zagadnień związanych z tematem szkolenia
- dzięki amerykańskiej metodyce, już podczas zajęć utrwalisz sobie efekty szkolenia – jego przebieg będzie wsparty skryptem zawierającym esencję zakresu tematyki szkolenia wręczanego na początku każdemu uczestnikowi, na którym będziesz mógł robić notatki i wpinać materiały rozdawane w trakcie szkolenia, dodatkowo na koniec szkolenia zorganizowany będzie test, którego zaliczenie upoważnia do ubiegania się o certyfikat FU.

Certyfikat Franklin University
Certyfikat Franklin University - certyfikat amerykańskiej uczelni prywatnej z siedzibą
w Columbus w stanie Ohio, założonej w 1902 roku. Franklin University jest partnerem strategicznym Grupy WSB. Współpraca pomiędzy uczelniami została zapoczątkowana w roku 2008 uruchomieniem wspólnego polskojęzycznego programu MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od tego czasu współpraca rozwinęła się, obejmując m.in. wymianę kadry dydaktycznej, stypendia dla studentów i program anglojęzyczny Franklin University MBA. WSB są w grupie licznych zagranicznych partnerów Franklin University, które współpracuje z uczelniami z całego świata, m.in. z Wietnamu, Chin, Omanu, Macedonii, Ukrainy i Słowacji. Więcej informacji o Franklin University można znaleźć na stronie anglojęzycznej uczelni http://www.franklin.edu/ Wyższe Szkoły Bankowe podpisały umowy z Franklin University, dzięki czemu stały się Akredytowanymi Ośrodkami Edukacyjnymi (Approved Education Provider) i mogą prowadzić kursy, które dają możliwość uzyskania certyfikatu tej amerykańskiej uczelni.
Istnieje możliwość zweryfikowania autentyczności certyfikatu na stronie: https://global.franklin.edu/verify/
Warunkiem uzyskania certyfikatu Franklin University jest:
- czynny udział w zajęciach + podpis na liście obecności,
- zaliczenie testu końcowego - test rozwiązywany jest pod koniec zajęć (trwa ok. 10 minut),
- uiszczenie opłaty administracyjnej – 310 zł/os.

Partnerzy szkolenia
Dla kogo
Szkolenie dedykujemy wszystkim osobom, które po stronie organizacji odpowiadają za:
- pozyskiwanie oraz obsługę klientów,
- projektowanie procesów wspierających sprzedaż,
- komunikację z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
- obsługę procesu reklamacyjnego.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń
gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań
- pn-pt: 08:00 - 16:00