Cel szkolenia

Nie od dziś wiemy, jak ważny dla firmy jest rozwój kompetencji osób odpowiedzialnych za obsługę klienta a także zwiększanie jego wartości dla firmy poprzez wzrost jego zadowolenia oraz przywiązania wobec organizacji. Rozwój ten opieramy na praktycznym zaznajomieniu uczestników z podstawami psychologii współczesnych zachowań nabywczych oraz obecnych trendów rynkowych. Innymi słowy:

  • omówimy kluczowe znaczenie klientów dla każdej organizacji,
  • zostaniesz wyposażony w narzędzia identyfikacji wartości doskonałej obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • pokażemy Ci jak rozpoznać czynniki utrudniające organizacji optymalne wykorzystanie wartości swoich klientów,
  • nauczymy Cię krytycznie analizować poziom obsługi oraz rozpoznać czy organizacja jest w tym procesie naprawdę zorientowana na klienta,
  • zaprezentujemy i przećwiczymy dostosowywanie aktywności biznesowych wobec różnych zachowań oraz potrzeb klienta dzięki odpowiedniemu ich rozpoznaniu.

 

Jak szkolimy

  • zgodnie z metodyką Franklin University z USA, partnera strategicznego WSB Poznań,
  • 8 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie  - max 12 osób,
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę - podczas szkolenia prezentowane będą przykłady z „życia wzięte", a także będą miały miejsce odwołania do firm uczestników szkolenia, dzięki czemu będzie łatwo przyswajalne, a wiedza do praktycznego zastosowania natychmiast po szkoleniu,
  • szkolenie poprowadzimy w sposób interaktywny i angażujący, co zapewni partnerskie i motywacyjne podejście Trenera do uczestników, a także ćwiczenia sytuacyjne, które będą stanowić punkt wyjścia do omawianych zagadnień związanych z tematem szkolenia
  • dzięki amerykańskiej metodyce, już podczas zajęć utrwalisz sobie efekty szkolenia – jego przebieg będzie wsparty skryptem zawierającym esencję zakresu tematyki szkolenia wręczanego na początku każdemu uczestnikowi, na którym będziesz mógł robić notatki i wpinać materiały rozdawane w trakcie szkolenia, dodatkowo na koniec szkolenia zorganizowany będzie test, którego zaliczenie upoważnia do ubiegania się o certyfikat FU.

 

Certyfikat Franklin University


Certyfikat Franklin University - certyfikat amerykańskiej uczelni prywatnej z siedzibą
w Columbus w stanie Ohio, założonej w 1902 roku. Franklin University jest partnerem strategicznym Grupy WSB. Współpraca pomiędzy uczelniami została zapoczątkowana w roku 2008 uruchomieniem wspólnego polskojęzycznego programu MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od tego czasu współpraca rozwinęła się, obejmując m.in. wymianę kadry dydaktycznej, stypendia dla studentów i program anglojęzyczny Franklin University MBA. WSB są w grupie  licznych zagranicznych partnerów Franklin University, które współpracuje z uczelniami z całego świata, m.in. z Wietnamu, Chin, Omanu, Macedonii, Ukrainy i Słowacji. Więcej informacji o Franklin University można znaleźć na stronie anglojęzycznej uczelni  http://www.franklin.edu/  Wyższe Szkoły Bankowe podpisały umowy z Franklin University, dzięki czemu stały się Akredytowanymi Ośrodkami Edukacyjnymi (Approved Education Provider) i mogą prowadzić kursy, które dają możliwość uzyskania certyfikatu tej amerykańskiej uczelni.
Istnieje możliwość zweryfikowania autentyczności certyfikatu na stronie: https://global.franklin.edu/verify/


Warunkiem uzyskania certyfikatu Franklin University jest:

  • czynny udział w zajęciach + podpis na liście obecności,
  • zaliczenie testu końcowego - test rozwiązywany jest pod koniec zajęć (trwa ok. 10  minut),
  • uiszczenie opłaty administracyjnej – 310 zł/os.

 

Szkolenia w WSB to m.in.:

Hantel
Warsztat teoretyczny i praktyczny
Organizacja
Ćwiczenia w grupie
Dyskusje i wymiana doświadczeń

Partnerzy szkolenia

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Dla kogo

Szkolenie dedykujemy wszystkim osobom, które po stronie organizacji odpowiadają za:

  • pozyskiwanie oraz obsługę klientów,
  • projektowanie procesów wspierających sprzedaż,
  • komunikację z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
  • obsługę procesu reklamacyjnego.

 

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń

gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00