Cel szkolenia
- W atrakcyjnej i ciekawej formie szkoleniowej poznasz zasady profesjonalnej obsługi klienta.
- Poznasz różne style zachowań klientów oraz skuteczne metody komunikowania się z nimi.
- Zostaniesz wyposażony w narzędzie umożliwiające efektywne podejmowanie działań w sytuacjach trudnych.
- Będziesz mieć możliwość w formie praktycznej doskonalić swoje umiejętności tj. przekazywanie informacji niepopularnej, reagowanie na krytykę uzasadnioną i nieuzasadnioną, i inne.
- Będziesz mieć możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia i wspólnego z trenerem wypracowania metod reagowania odpowiednich do Twojej specyfiki zawodowej.

Jak szkolimy
- 16 godzin intensywnego szkolenia realizowanego online.
- Interaktywne warsztaty i ćwiczenia realizujemy na konkretnych studiach przypadków.
- Materiał dostosowany do doświadczeń uczestników szkolenia (możliwość doskonalenia umiejętności na przykładach ze swojej organizacji).
- Możliwość weryfikacji własnych doświadczeń.
- Uczymy poprzez działanie, zatem szkolenie będzie miało formę warsztatową. Minimum wykładu, maximum ćwiczeń, symulacji i studiów przypadków.

Dla kogo
Wymagania od uczestników
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem)
- dostęp do Internetu
- słuchawki (opcjonalnie)
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń
gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań
E-mail:
szkolenia@poznan.merito.pl
Telefon:
+48 61 655 33 42
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00