Cel szkolenia

  • W atrakcyjnej i ciekawej formie szkoleniowej poznasz zasady profesjonalnej obsługi klienta.
  • Poznasz różne style zachowań klientów oraz skuteczne metody komunikowania się z nimi.
  • Zostaniesz wyposażony w narzędzie umożliwiające efektywne podejmowanie działań w sytuacjach trudnych.
  • Będziesz mieć możliwość w formie praktycznej doskonalić swoje umiejętności tj. przekazywanie informacji niepopularnej, reagowanie na krytykę uzasadnioną i nieuzasadnioną, i inne.
  • Będziesz mieć możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia i wspólnego z trenerem wypracowania metod reagowania odpowiednich do Twojej specyfiki zawodowej.

 

Jak szkolimy

  • 16 godzin intensywnego szkolenia realizowanego online.
  • Interaktywne warsztaty i ćwiczenia realizujemy na konkretnych studiach przypadków.
  • Materiał dostosowany do doświadczeń uczestników szkolenia (możliwość doskonalenia umiejętności na przykładach ze swojej organizacji).
  • Możliwość weryfikacji własnych doświadczeń.
  • Uczymy poprzez działanie, zatem szkolenie będzie miało formę warsztatową. Minimum wykładu, maximum ćwiczeń, symulacji i studiów przypadków.

Szkolenia w WSB to m.in.:

Hantel
Warsztat teoretyczny i praktyczny
Dyskusje i informacje zwrotne
Tryby
Case study
Organizacja
Symulacje indywidualne i zespołowe
Testy
Testy diagnozujące poziom kompetencji.

Dla kogo

Dla wszystkich osób, które chcą doskonalić umiejętność obsługi klienta i podnieść swoją efektywność w sytuacjach trudnych.

Wymagania od uczestników

  • komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem)
  • dostęp do Internetu
  • słuchawki (opcjonalnie)
  • jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń

gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00