Cel szkolenia

Istotą szkolenia jest wyposażenie uczestnika szkolenia jako osoby zaangażowanej w obsługę procesu reklamacyjnego w wiedzę oraz narzędzia pozwalające na dopasowanie działań do potrzeb klienta w tej trudnej sytuacji. Innymi słowy podczas szkolenia:

  • zastanowimy się wspólnie dlaczego klienci składają reklamacje,
  • omówimy etapy skutecznej obsługi reklamacji,
  • wyjaśnimy wymogi dotyczące przygotowania dokumentacji procesu obsługi reklamacji,
  • pokażemy Ci jak śledzić i badać trendy w zakresie obsługi reklamacji w celu stałego doskonalenia pracy,
  • dowiesz się jak profesjonalne podejście do obsługi reklamacji może przełożyć się na większą satysfakcję klienta.

 

Jak szkolimy

  • zgodnie z metodyką Franklin University z USA, partnera strategicznego WSB Poznań,
  • 8 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie  - max 12 osób,
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę - podczas szkolenia prezentowane będą przykłady z „życia wzięte", a także będą miały miejsce odwołania do firm uczestników szkolenia, dzięki czemu będzie łatwo przyswajalne, a wiedza do praktycznego zastosowania natychmiast po szkoleniu,
  • szkolenie poprowadzimy w sposób interaktywny i angażujący, co zapewni partnerskie i motywacyjne podejście Trenera do uczestników, a także ćwiczenia sytuacyjne, które będą stanowić punkt wyjścia do omawianych zagadnień związanych z tematem szkolenia
  • dzięki amerykańskiej metodyce, już podczas zajęć utrwalisz sobie efekty szkolenia – jego przebieg będzie wsparty skryptem zawierającym esencję zakresu tematyki szkolenia wręczanego na początku każdemu uczestnikowi, na którym będziesz mógł robić notatki i wpinać materiały rozdawane w trakcie szkolenia, dodatkowo na koniec szkolenia zorganizowany będzie test, którego zaliczenie upoważnia do ubiegania się o certyfikat FU.

 

Szkolenia w WSB to m.in.:

Hantel
Warsztat teoretyczny i praktyczny
Organizacja
Ćwiczenia w grupie
Dyskusje i wymiana doświadczeń

Partnerzy szkolenia

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Dla kogo

Szkolenie dedykowane jest osobom, które po stronie organizacji odpowiadają za obsługę klienta na etapie sprzedaży, dostarczania oraz reklamacji produktu.

Certyfikat Franklin University

Certyfikat Franklin University - certyfikat amerykańskiej uczelni prywatnej z siedzibą
w Columbus w stanie Ohio, założonej w 1902 roku. Franklin University jest partnerem strategicznym Grupy WSB. Współpraca pomiędzy uczelniami została zapoczątkowana w roku 2008 uruchomieniem wspólnego polskojęzycznego programu MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od tego czasu współpraca rozwinęła się, obejmując m.in. wymianę kadry dydaktycznej, stypendia dla studentów i program anglojęzyczny Franklin University MBA. WSB są w grupie  licznych zagranicznych partnerów Franklin University, które współpracuje z uczelniami z całego świata, m.in. z Wietnamu, Chin, Omanu, Macedonii, Ukrainy i Słowacji. Więcej informacji o Franklin University można znaleźć na stronie anglojęzycznej uczelni  http://www.franklin.edu/  Wyższe Szkoły Bankowe podpisały umowy z Franklin University, dzięki czemu stały się Akredytowanymi Ośrodkami Edukacyjnymi (Approved Education Provider) i mogą prowadzić kursy, które dają możliwość uzyskania certyfikatu tej amerykańskiej uczelni.
Istnieje możliwość zweryfikowania autentyczności certyfikatu na stronie: https://global.franklin.edu/verify/


Warunkiem uzyskania certyfikatu Franklin University jest:

  •     czynny udział w zajęciach + podpis na liście obecności,
  •     zaliczenie testu końcowego - test rozwiązywany jest pod koniec zajęć (trwa ok. 10  minut),
  •     uiszczenie opłaty administracyjnej – 310 zł/os.

 

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń

gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00