Cel szkolenia
Jednym z kluczowych wyzwań, przed którymi stoją obecnie działy HR jest wejście w rolę wspierającą, nie tylko pracowników, ale także zarządy firm i organizacji. Bycie partnerem, a nawet doradcą, który potrafi sprawnie reagować na zmieniające się priorytety i potrzeby firmy jest dla HR-owców sporym wyzwaniem. Wymaga od nich bowiem znacznie szerszego spojrzenia na działalność organizacji i zachodzące w niej procesy biznesowe. Warto jednak podjąć wyzwanie i konsekwentnie budować swoją pozycję w firmie. Ale jak to zrobić?

Co zyskasz w trakcie szkolenia:
- Dowiesz się, jakie działania możesz podjąć, aby zarządzanie zasobami ludzkimi było traktowane w twojej firmie, jako jeden z kluczowych obszarów
- Dowiesz się, jaka jest obecnie rola HR w innych organizacjach (zestawienie opracowane na podstawie badań krajowych i międzynarodowych oraz własnych doświadczeń trenerów)
- Określisz poziom rozwoju funkcji HR w twojej firmie
- Dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres funkcję HR w organizacji
- Opracujesz własny plan budowania pozycji hr-owca w twojej firmie
- Dowiesz się, jakie działania podjąć, aby stać się partnerem dla zarządu swojej firmy (użyteczne modele partnerstwa)
- Wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia, którzy reprezentują odmienne organizacje
- Otrzymasz praktyczne materiały, które pomogą ci konsekwentnie budować pozycję HR w organizacji
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń
gmach CP, pokój 307 (2 piętro)
ul. Ratajczaka 5/7
61-895 Poznań
E-mail:
szkolenia@poznan.merito.pl
Telefon:
+48 61 655 33 42
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00