Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej.
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie.
- Dowiesz się, jakie są sposoby badania poziomu satysfakcji klientów.
- Poznasz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
- Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem.
- Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. obsługi klienta,
- doradca klienta,
- customer success manager,
- project management office specialist,
- customer service specialist,
- customer experience specialist,
- specjalista ds. UX,
- CX strategy specialist.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Dzisiejszy klient ma szeroki wybór - zarówno pod kątem ilości oferowanych dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim. Dzięki specjalności Customer Care dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współczesnymi klientami.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 2 stycznia
czesne już od
455 zł
388 zł
miesięcznie
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 455 zł
Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej:
- Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
Program studiów
Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.