Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Zakończyliśmy rekrutację na studia I stopnia na semestr zimowy 2024/2025. W grudniu rozpoczynamy rekrutację na semestr letni tj. zajęcia rozpoczynające się od marca 2025 r. Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, jak rozpoczniemy rekrutację.
- Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej.
- Zrozumiesz formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie.
- Dowiesz się, jakie są sposoby badania poziomu satysfakcji klientów.
- Poznasz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
- Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem.
- Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. obsługi klienta,
- doradca klienta,
- customer success manager,
- project management office specialist,
- customer service specialist,
- customer experience specialist,
- specjalista ds. UX,
- CX strategy specialist.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Dzisiejszy klient ma szeroki wybór - zarówno pod kątem ilości oferowanych dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim. Dzięki specjalności Customer Care dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współczesnymi klientami.
Program studiów
Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.