Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Zakończyliśmy rekrutację na studia I stopnia na semestr zimowy 2024/2025. W grudniu rozpoczynamy rekrutację na semestr letni tj. zajęcia rozpoczynające się od marca 2025 r.  Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą, jak rozpoczniemy rekrutację.

 

  • ​​​​​​Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej. 
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie. 
  • Dowiesz się, jakie są sposoby badania poziomu satysfakcji klientów. 
 
SP
  • Poznasz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
  • Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem. 
  • Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
     
 
SP

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. obsługi klienta,
  • doradca klienta,
  • customer success manager,
  • project management office specialist,
  • customer service specialist,
  • customer experience specialist,
  • specjalista ds. UX,
  • CX strategy specialist.
     
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Dzisiejszy klient ma szeroki wybór - zarówno pod kątem ilości oferowanych dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim. Dzięki specjalności Customer Care dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współczesnymi klientami.
 

 
 

Program studiów

Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów

Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Pobierz stronę do PDF