Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • ​​​​​​Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej. 
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie. 
  • Dowiesz się, jakie są sposoby badania poziomu satysfakcji klientów. 
 
SP
  • Poznasz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
  • Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem. 
  • Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
     
 
SP

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. obsługi klienta,
  • doradca klienta,
  • customer success manager,
  • project management office specialist,
  • customer service specialist,
  • customer experience specialist,
  • specjalista ds. UX,
  • CX strategy specialist.
     
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Dzisiejszy klient ma szeroki wybór - zarówno pod kątem ilości oferowanych dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim. Dzięki specjalności Customer Care dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współczesnymi klientami.
 

 
 

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 16 stycznia
czesne już od
454 zł
388 zł
miesięcznie

Zapisując się do 16 stycznia, zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 388 zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskasz jeszcze więcej:

  • Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Customer experience - zarządzanie doświadczeniami klientów

Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF