Opis kierunku

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.


Studia w formule online (synchronicznie).

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy.


 

online

Nie istnieje dziś marketing bez użycia kanałów internetowych. Mało tego – użytkownicy oczekują reklam, wręcz lubią, gdy docierają do nich informacje o nowych produktach czy usługach w obszarach, które ich interesują. To gigantyczny potencjał sprzedażowy.

Studia na kierunku „Praktyczny marketing internetowy” rozłożą przed Tobą cały wachlarz narzędzi internetowych: social media, kampanie Ads, SEO, content marketing, PR, e-mailing, wideo marketing i wiele innych. Nauczysz się wyznaczać cele, tworzyć kampanie marketingowe i mierzyć ich efektywność. Te studia nie tylko podniosą Twoją wartość na rynku pracy, zobaczysz, jak zmienia się również Twoje prywatne funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni i jak świadomie korzystasz z możliwości, które daje Internet.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: dsp@warszawa.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

BUR

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Działem Studiów Podyplomowych.

 

 

Zostaw kontakt

kontakt

Co zyskujesz?

  • W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu. 

  • Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy. 

  • Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać. 

  • Zajęcia prowadzone są przez praktyków. 

  • Na zajęciach omawiane są realne case study.  

  • Zdobyta wiedza i umiejętności realnie podnoszą Twoje kwalifikacje na rynku pracy. 

  • Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego. 

  • Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania. 

  • Zdobędziesz umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących. 

 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP 

  • Właścicieli startupów 

  • Samodzielnych handlowców B2B 

  • Firm e-commerce 

  • Specjalistów ds. marketingu 

  • Jednoosobowych działalności gospodarczych 

  • Sektora NGO 

  • Freelancerów 

  • Pracowników agencji marketingowych 

  • PR-owców 

Bezpłatne webinary

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych webinarach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Webinary realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
analityczna

Program studiów

Program studiów na kierunku praktyczny marketing internetowy:

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Miller
Kamil Zieliński
Maja Wiśniewska
Wojciech Włodarczyk
Joanna Stefaniak
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail...

Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorca. Menedżer kierunku psychologia w biznesie oraz kierownik zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie.

Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy...

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co...

Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich...

Joanna Stefaniak

Obecnie Senior Performance Managerka w BeeTalents, ekspertka w obszarze marketingu rekrutacyjnego, mobile marketing i social media ads.
Zrealizowała ponad 500 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia oraz współpracując m.in. z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział studiów podyplomowych i szkoleń

Pokój 002
Łabiszyńska, 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF