Opis kierunku
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Studia w formule online (synchronicznie).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy.
Nie istnieje dziś marketing bez użycia kanałów internetowych. Mało tego – użytkownicy oczekują reklam, wręcz lubią, gdy docierają do nich informacje o nowych produktach czy usługach w obszarach, które ich interesują. To gigantyczny potencjał sprzedażowy.
Studia na kierunku „Praktyczny marketing internetowy” rozłożą przed Tobą cały wachlarz narzędzi internetowych: social media, kampanie Ads, SEO, content marketing, PR, e-mailing, wideo marketing i wiele innych. Nauczysz się wyznaczać cele, tworzyć kampanie marketingowe i mierzyć ich efektywność. Te studia nie tylko podniosą Twoją wartość na rynku pracy, zobaczysz, jak zmienia się również Twoje prywatne funkcjonowanie w wirtualnej przestrzeni i jak świadomie korzystasz z możliwości, które daje Internet.
Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: dsp@warszawa.merito.pl
Co zyskujesz?
-
W elementarny sposób wyjaśnimy pojęcia i skróty używane w świecie współczesnego marketingu.
-
Rozwiniesz najlepsze techniki marketingowe i współczesne trendy.
-
Poznasz kluczowe narzędzia marketingowe i nauczysz się z nich korzystać.
-
Zajęcia prowadzone są przez praktyków.
-
Na zajęciach omawiane są realne case study.
-
Zdobyta wiedza i umiejętności realnie podnoszą Twoje kwalifikacje na rynku pracy.
-
Poznasz metody analizy zachowań e-konsumentów, wyciągania wniosków i implementacji wiedzy w narzędziach marketingu internetowego.
-
Nauczysz się budowania strategii marketingowych i ich wdrażania.
-
Zdobędziesz umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach lub optymalizacji już istniejących.
Dla kogo?
-
Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP
-
Właścicieli startupów
-
Samodzielnych handlowców B2B
-
Firm e-commerce
-
Specjalistów ds. marketingu
-
Jednoosobowych działalności gospodarczych
-
Sektora NGO
-
Freelancerów
-
Pracowników agencji marketingowych
-
PR-owców
Bezpłatne webinary
Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych webinarach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.
Webinary realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów na kierunku praktyczny marketing internetowy:
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Dział studiów podyplomowych i szkoleń
Pokój 002
Łabiszyńska, 25
03-204 Warszawa
- pn-cz: 08:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 14:00