Łukasz Miller
Łukasz Miller

Founder & CEO Fundacji Strategie Marketingowe. Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu. Obecnie zawodowo związany z agencją marketingową, wcześniej z DIGITREE GROUP (dawne SARE S.A.), gdzie był odpowiedzialny za wdrożenia systemów e-mail marketing i marketing automation. W SALESmanago odpowiedzialny za kanał partnerski (PL), gdzie zajmował się edukacją agencji marketingowych z zakresu automatyzacji procesów marketingowych oraz wdrażał rozwiązania automatyzacji w e-commerce i firmach sektora MŚP. Występuje w roli prelegenta oraz autora artykułów w branżowych czasopismach. Twórca cyklu eventów z serii "Spotkania Biznesu i Marketingu". Od ponad 9 lat związany z branżą marketingową.

Kamil Zieliński
Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademickim i przedsiębiorca. Menedżer kierunku psychologia w biznesie oraz kierownik zakładu dydaktycznego psychologii w biznesie na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie.

Prowadzi firmę szkoleniowo-konsultingową KZ Kamil Zieliński. Zawodowo uczy wykorzystania psychologii w życiu i biznesie. Ma doświadczenie biznesowe, handlowe, menedżerskie i akademickie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pełni funkcję eksperta do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzenta naukowego portalu Mała Psychologia.

Interesuję się zagadnieniami związanymi z psychologią biznesu, w szczególności wywieraniem wpływu, perswazją, myśleniem krytycznym, kreowaniem wizerunku, sprzedażą oraz psychologią oszustwa.

Maja Wiśniewska
Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI - platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu. Na co dzień podróżniczka i miejski społecznik, zaangażowana m.in. w organizację konferencji związanych z technologią, edukacją i designem TEDxKatowice.

Wojciech Włodarczyk

Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w digital marketingu, ze szczególnym naciskiem na obszar reklamy display oraz video. Pracował zarówno po stronie dużych grup mediowych, takich jak Wirtualna Polska, ZPR czy Goldbach, jak również w działach marketingu liderów ecommerce w swoich branżach.
Od dwóch lat współtworzy strategię mediową na ponad 16 rynkach w obszarach display, programmatic oraz retargeting w największym internetowym sklepie z butami w Europie Środkowo-Wschodniej, eobuwie.pl oraz dynamicznie rosnącym Modivo.

Joanna Stefaniak

Obecnie Senior Performance Managerka w BeeTalents, ekspertka w obszarze marketingu rekrutacyjnego, mobile marketing i social media ads.
Zrealizowała ponad 500 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia oraz współpracując m.in. z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
Współpracowała m.in. z markami: Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio.