Marzena Mieczkowska
Marzena Mieczkowska

Ceniony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach.
Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r.  Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).

 

Od wielu lat współpracuje z kilkoma uczelniami (studia magisterskie, podyplomowe, MBA, EMBA) dzieląc się swoją wiedzą, pasją i doświadczeniem zawodowym.

Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i Marketingu oraz z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International  Education  Society. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL. Posiada certyfikat Trenera branżowych symulacji biznesowych (REVAS).
Prowadzi zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.
Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych branżach, m. in. medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi.
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową organizacji poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania sytuacjami trudnymi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, twórczym myśleniem. Szczególnie opiera się na wiedzy z zakresu psychologii zarządzania.

 

Wybrane publikacje:
1. Artykuł naukowy pt. „Badanie zależności między stylem kierowania, a efektywnością pracy oraz samooceną pracownika”, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, „Studia i Materiały”, nr 2/15 (19), Warszawa
2. "Wszystko dla sprzedaży" Badania ankietowe pracowników wspomagające realizację strategii firmy, Wydawnictwo Infor, "Personel i Zarządzanie", rok 2002, nr 20, str. 8 (Warszawa)
3. "Adaptacja społeczno-zawodowa w firmie" - Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych nr 73902, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
4. "Coaching pracowniczy" - jak wyżej nr 73904, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
5. "Efektywne przygotowanie się do przeprowadzenia oceny pracowników" - jak wyżej, nr 73905, rok 2006, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
6. "Coaching - cenne narzędzie w procesie zarządzania" - Business Coaching Magazine (portal), sierpień 2010r, Wydawnictwo Software Press
7. „Jak optymalnie dopasować styl zarządzania do poziomu rozwoju pracowników, aby uzyskać wysoką efektywność? – w oparciu o model przywództwa K. Blancharda”
HR Serwis 07/2014, Wydawnictwo Wolters Kluwer (Warszawa)
8. „Jak efektywnie wprowadzać nowego handlowca do zespołu?” – „Szef Sprzedaży”  nr23 /2015, Wydawnictwo Explanator, Poznań 2015
9. „Nowy w zespole” – Biuletyn Informacyjny Kierownika Apteki 54/2015, Poznań

 

sylwia Różalska
dr Sylwia Różalska - Lange

Liderka z 20 letnim stażem w strukturach korporacyjnych, akredytowany coach i mentor EMCC poziom Practitioner, wykładowca akademicki, trener kompetencji przywódczych.

Zajmowała się zarządzaniem jakością w firmach farmaceutycznych (GSK, Adamed) i medycznych (Philips). Odpowiadała za wdrażanie standardów jakościowych zgodnych z wymaganiami UE, a także krajów eksportu (m.in. Australia, Arabia Saudyjska, Korea, kraje CEE (Europa Wschodnia i Centralna), wdrażanie transformujących zmian (integracja fabryk wytwarzających, wdrożenie  dyrektywy unijnej EUMDR w 19 krajach CEE) oraz budowanie kultury organizacyjnej opartej o filozofię lean.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielowarstwowymi (140 osób), międzynarodowymi i rozproszonymi.

Jest wykładowcą na Akademii L. Koźmińskiego i Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie (EMBA, DBA), trenerem umiejętności menedżerskich, certyfikowanym konsultantem Extended DISC oraz praktykiem metody coachingowej Points Of You.

Wspiera liderów w budowaniu ich kompetencji przywódczych, kreowaniu wizerunku świadomego i skutecznego lidera, inspirującego przywódcy.

Pomaga organizacjom w budowaniu skutecznych i efektywnych zespołów, poprawie komunikacji, zarządzaniu procesami i doskonaleniu organizacji. Tworzy i wdraża programy coachingowe i mentoringowe.

Działa społecznie. Przez 4 lata pełniła funkcję prezesa ISPE Polska, a obecnie jest członkinią Zarządu EMCC  (European Mentoring & Coaching Council) Poland.  Jest także mentorką w Fundacji Liderek Biznesu i Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

 

Dorota Izworska
Dorota Izworska

Certyfikowana psychoterapeutka CBT i TSR, Certyfikowana Life & Business Coach EMCC na poziomie Practitioner, Certyfikowana Trenerka Biznesu przez IBD International Business School, Certyfikowana Trenerka Rozwoju Osobistego, Konultantka Biznesowa.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w kierowaniu międzynarodowymi organizacjami farmaceutycznymi i finansowymi (Mitsubishi Corporation, Baxter Healthcare Inc, PLL LOT, Takeda Pharmaceuticals Inc). Jej kariera w międzynarodowych, złożonych organizacjach obejmuje role dyrektorskie, odpowiadające za kluczowe decyzje strategiczne dotyczące operacji, finansów i procesów na poziomie globalnym. Skutecznie przewodziła organizacjom w procesach transformacji biznesowej, fuzji i przejęć, zarządzając jednocześnie zespołami wielowarstwowymi i rozproszonymi w różnych regionach świata.
Poza światem korporacyjnym prowadzi własną praktykę terapeutyczną, trenerską i coachingową. Współpracuje z liderami biznesu w obszarze strategii, realizacji celów, kształtowania kultury organizacyjnej i budowania zdolności przywódczych. Wspiera Liderów oraz Kadrę Zarządzającą w rozwoju umiejętności społecznych, takich jak efektywna komunikacja, umiejętność budowania zespołu, zarządzanie stresem i konfliktami oraz rozwijanie empatii. Poprzez indywidualne sesje coachingowe, wspiera liderów w doskonaleniu kluczowych umiejętności, co przekłada się na bardziej efektywne przywództwo i lepsze wyniki w organizacji.
W pracy z liderami biznesu koncentruje się na twórczym i krytycznym myśleniu, wspieranym determinacją i dyscypliną. Jej celem jest pomaganie w osiąganiu celów, wprowadzaniu innowacji i długotrwałym sukcesie. Specjalizuje się także w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, wsparciu, szacunku i odporności psychicznej.
Jest terapeutą poznawczo-behawioralnym, pracuje w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniu. Posiada certyfikat trenerki biznesu od International Business School, a także jest Life & Business Coachem Praktykiem z certyfikatem EMCC.
Prywatnie jest pasjonatką podróży, uwielbiam odkrywać nowe miejsca i poznawać różne kultury. Ceni sobie czas na czytanie i spotkania z przyjaciółmi. Praca z ludźmi jest jej pasją, fascynuje się ludzkim umysłem i tym, jak funkcjonujemy w otaczających nas kontekstach.