Opis kierunku

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.


Studia poszerzają wiedzę z zakresu prawa i procedur administracyjnych oraz rozwijają umiejętności interpersonalne. Program ten skupia się na praktycznym wykorzystaniu przepisów prawnych oraz efektywnym zarządzaniu zasobami i procesami organizacyjnymi. Współczesne życie społeczne i biznesowe wymaga specjalistów, którzy posiadają nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także umiejętność ich praktycznej aplikacji. Absolwenci tego kierunku będą wyposażeni w niezbędne kompetencje do skutecznego działania w różnorodnych obszarach zawodowych, od sektora publicznego po prywatny, będąc atrakcyjnymi kandydatami na rynku pracy.

Studia realizowane w formie niestacjonarnej (hybrydowej).

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym po cześci w salach wykładowych, a po części w formie online na platformie MS Teams, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji hybrydowy hybryda nowy

Co zyskujesz?

  • Udoskonalisz umiejętności oraz zdobędziesz wiedzę w czterech aspektach:
    • wiedza prawnicza – wiadomości o systemie prawnym w zakresie niezbędnym do wykonywania zawodu urzędnika, umiejętności analizy tekstu prawnego
    • prawo administracyjne – administracja i postępowanie administracyjne
    • sprawne zarządzanie – zarządzanie i współpraca z pracownikami, zarządzanie projektami unijnymi, zmianą i informacją
    • umiejętności interpersonalne – zarządzanie zadaniami komunikacji z klientem, współpracownikiem.
  • Dzięki praktycznym zajęciom przygotujesz się do pełnienia roli menedżera i radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych związanych m.in. z konfliktem czy spadkiem zaangażowania pracowników. 

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje kierownicze średniego lub wyższego szczebla w administracji publicznej, m.in. w urzędach wojewódzkich, miast i gmin, starostwach powiatowych, urzędach marszałkowskich i samorządach. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie nauki mogą stać się ważnym atutem w rozwoju kariery zawodowej także w instytucjach niepublicznych.
Szczególnie polecam kierunek dla menedżerów, ponieważ uzupełnia wiedzę prawniczą a także wiedzę z zakresu zarządzania oraz umiejętności interpersonalnych.

 

Dokument ukończenia studiów

Jako absolwent naszej uczelni otrzymasz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.

Bezpłatne szkolenia biznesowe

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych i naszym absolwentom dajemy możliwość uzyskania dodatkowych kwalifikacji przez uczestnictwo w 4 bezpłatnych szkoleniach biznesowych (tematyka szkoleń podawana jest w II semestrze).

 

Udział w szkoleniach potwierdzany jest certyfikatami, które wydawane są wraz ze świadectwem ukończenia studiów podyplomowych. Szkolenia realizowane są zazwyczaj w wybrany weekend majowy.

 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zasady rekrutacji

Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

 

Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI

 

Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.

 

Bezzwrotne dotacje na studia

Sprawdź jakie dofinansowanie na studia podyplomowe ze źródeł zewnętrznych możesz otrzymać. Dopłata możliwa jest dzięki współpracy z instytucjami, które przyznają środki na rozwój kompetencji i podnoszenie kwalifikacji zawodowych m.in. Baza Usług Rozwojowych (BUR) czy Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS).

 

Do zdobycia jest do 100% dofinansowania do studiów podyplomowych. A to oznacza, że studia możesz mieć całkowicie za darmo!

 

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

Zdecydowałam się na studia w Wyższej Szkole Bankowej (obecnie Uniwersytecie WSB Merito), bo w głównej mierze zależało mi na poszerzeniu swojej wiedzy oraz skonfrontowaniu jej od strony praktycznej z ekspertami, którzy wykładają na tej uczelni. Cenię sobie rozmowy i porady osób prowadzących zajęcia. Poza tym, uważam, że warto poznać perspektywę innych uczestników studiów podyplomowych, którzy także pracują w mojej branży. Większość z nich to pracownicy administracyjni w jednostkach samorządowych. Bałam się, że po latach przerwy (prawie 10 lat) nie odnajdę się tutaj, ale na szczęście bardzo się pomyliłam. Na każde zajęcia jadę z przyjemnością, ciekawa nowych rzeczy.

Dorota Szymkowiak

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito)

Studia podyplomowe są dla mnie kontynuacją ścieżki rozwoju kariery zawodowej. Zdecydowałam się na nie, ponieważ w przyszłości chcę podjąć pracę w administracji państwowej. Jednym z kryteriów, które brałam pod uwagę przy wyborze studiów podyplomowych, było to, czy wykładowcy są praktykami. Dzięki temu 
zagadnienia omawiane na zajęciach poparte są wieloma realnymi przykładami. Przedmiot, który jest dla mnie najbardziej przydatny w codziennym życiu, to organizacja czasu pracy. Dzięki stosowaniu metod zaprezentowanych na zajęciach nie ma mowy o zmarnowanym czasie.

Justyna Jeżewska

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito)

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Administracja – zarządzanie i organizacja na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 128
Liczba zjazdów: 8
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Dorota Otręba2
Laura Mnich
dr Łukasz Jurek
Marek Pietkiewicz
Agnieszka Maziarz – Lipka
Dorota Otręba

Kierownik merytoryczny kierunku. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Administracja publiczna. Od 2007 roku związana zawodowo z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Koordynatorka wielu szkoleń, a także...

Laura Mnich

Radca Prawny od 2003 r., prawnik od 15 lat. Zajmuje się doradztwem biznesowym dla przedsiębiorców, specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie handlowym oraz ochronie danych osobowych. Ma bogate doświadczenie w bieżącej obsłudze wielu Spółek w tym m.in. Telewizji Polskiej - Oddział...

dr Łukasz Jurek

Adiunkt w Katedrze Socjologii i Polityki Społecznej (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). Nauczyciel akademicki z 8-letnim stażem zawodowym. Jego zainteresowania i działania dydaktyczne oscylują wokół zagadnień związanych ze społecznymi kompetencjami menedżera.

Marek Pietkiewicz

Trener z zakresu zarządzania dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Posiada wykształcenie ekonomiczne i pedagogiczne oraz duże doświadczenie w zarządzaniu licznymi zespołami pracowniczymi, a także w zarządzaniu projektami szkoleniowo-doradczymi. Zajmował stanowiska dyrektora ds....

Agnieszka Maziarz – Lipka

Wspólnik, Partner Zarządzający w firmie OPTA, posiada ponad dwudziestosześcioletnie doświadczenie w byciu Dobrym Trenerem. W szkoleniach, które osobiście przeprowadziła, brało udział – lekko licząc – 28 tysięcy osób. Miała więc okazję wpłynąć bezpośrednio na rozwój...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe

W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF