Marketing Managerka w National Geographic Learning Polska, wydawnictwie Nowa Era, należącej do grupy Sanoma Learning, jest specjalistką w dziedzinie marketingu cyfrowego. Jej posiadanie akredytacji DIMAQ Professional nadanej przez IAB potwierdza zaawansowaną wiedzę i kompetencje w obszarze DIGITAL MARKETINGU. Jako entuzjastka Customer Experience, Design Thinking i Futures Thinking, Karolina nieustannie poszukuje sposobów na ulepszanie strategii interakcji z klientami, korzystając z innowacyjnych metod projektowania usług (Service Design). Z zaangażowaniem śledzi najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wykorzystuje je w planowanych strategiach, które dzięki temu odpowiadają na potrzeby rynku oraz antycypują kierunki rozwoju branży. Analiza danych jest fundamentem rozwijanego przez nią podejścia opartego na danych (data driven mindset). Karolina jest również dumna ze swojego wystąpienia na konferencji TEDx Katowice, podczas której miała okazję inspirować audytorium do refleksji nad relacjami międzyludzkimi. Zaangażowana w ciągły rozwój umiejętności zarządzania projektami i strategicznego myślenia, Karolina konsekwentnie podnosi poprzeczkę w dziedzinie marketingu edukacyjnego.
Osoby poszukujące dalszych informacji o jej doświadczeniu zawodowym i projektach mogą nawiązać kontakt poprzez jej profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/karolinakepska/ lub odwiedzenia jej strony internetowej www.karolinakepska.com.