Aldona Kucner, MBA

Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej i PR. Posiada 20-letnia praktykę w marketingu. Od 2007 roku trener i doradca prowadzi szkolenia i usługi konsultingowe dla wielu dolnośląskich firm i organizacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK i facylitator metody Open Space Technology. Specjalizuje się w marketingu B2B, marketingu innowacji oraz MŚP. Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania. Prowadzi blog www.kursnainnowacje.pl

dr hab. Joanna Hołub-Iwan

Naukowiec i praktyk gospodarczy w zakresie zdrowia publicznego, zarządzania w ochronie zdrowia, systemów informacyjnych zdrowia publicznego, metodologii badań naukowych, badań i analiz rynków, innowacji, komercjalizacji oraz transferu wiedzy i technologii, zarządzania strategicznego. dr habilitowany, Prof. AWL w zakresie nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania. Psycholog zarządzania. Dyrektor instytutu badawczego specjalizującego się w zakresie terapii zimnem - Revival Institute Cryo. Doradca, konsultant, ekspert w projektach z zakresu zarządzania ośrodkami innowacji i przedsiębiorczości (parki technologiczne, inkubatory, centra transferu technologii), klastrów, strategii innowacji (RSI), metodyki identyfikacji smart specialization regionów. Od 2001 roku ekspert, doradca lub kierownik w ponad 120 projektach realizowanych dla takich instytucji jak: Kancelaria Premiera Rady Ministrów KPRM, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości PARP, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju NCBiR, urzędów marszałkowskich oraz firm. W tym projektów z zakresu programowania i ewaluacji programów zdrowotnych.  Jest ekspertem w dziedzinie tworzenia agend badawczych, strategii badań, opisów metodyki badań i analiz. Zrealizowała ponad 50 projektów naukowych i gospodarczych, dotyczących strategii rozwoju gospodarczego, regionalnych strategii i systemów innowacji, innowacyjności przedsiębiorstw, smart specialisation, good governance, rynku pracy, zachowań rynkowych konsumentów/pacjentów.

dr Jarosław Osiadacz

Absolwent studiów z zakresu Biotechnologii, doktorat z zakresu chemii i metabolizmu leków przeciwnowotworowych, studiów podyplomowych Zarządzanie Jakością oraz Komercjalizacja nauki i technologii. Certyfikowany Project Manager – Prince_2 Foundation. Posiada szerokie doświadczenie zawodowe związane ze świadczeniem usług proinnowacyjnych. W latach 2002-2009 pracownik WCTT Politechniki Wrocławskiej: konsultant ds. transferu technologii, kierownik działu, z-ca Dyrektora; koordynator projektów finansowanych z 5, 6 i 7 Programu Ramowego, programów SPO WKP, ZPORR Programów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL. W swojej działalności koncentruje się wokół tematyki innowacyjności i jej bezpośredniego wspierania w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty technologiczne, posiada doświadczenie w  międzynarodowym transferze technologii. Jest autorem strategii komercjalizacji, studiów wykonalności i biznesplanów, wycen technologii i projektów restrukturyzacji i urynkowienia Instytucji Otoczenia Biznesu. Ekspert i recenzent w projekcie benchmarkingu Parków Technologicznych w Polsce, coach biznesowy start up’ów akademickich. Autor wielu publikacji i artykułów poświęconych kwestiom innowacji i komercjalizacji wiedzy i technologii.

Magda Maroń

Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, magister psychologii w zarządzaniu oraz podyplomowych studiów coachingu i mentoringu na Uniwersytecie SWPS. Od 13 lat związana z obszarem Zasobów Ludzkich. Swoje doświadczenie zdobywała w takich branżach jak bankowość, telekomunikacja oraz nieruchomości. Zarządzała obszarem szkoleń i rozwoju, tworzyła strategie rozwoju kadry menadżerskiej, programy wspierające budowanie i zarządzanie zespołami dla liderów, realizowała badania zaangażowania, wdrażała i rozwijała podejście Employee Experience. Obecnie prowadzi projekty doradcze pomagając firmom podnosić zaangażowanie pracowników i realizować cele biznesowe.

Barczyński
mgr inż. Wojciech Barczyński

Dyrektor Infrastruktury w Codility, programista i system inżynier. W Codility buduję wiodącą platformą dla zdalnego zatrudniania, która pomaga obiektywnie ocenić kandydatów na podstawie ich umiejętności. Wcześniej Head of Engineering w dwóch siostrzanych startupów Machine Learning FinTech - Hypatos.ai i SMACC.io.  Wcześniej w LykeHQ (venture Rocket Internet), jako system inżynier przewodził transformacji platformy na mikroserviwy na Kubernetesie. Pierwsze doświadczenie z dużymi systemami zdobył w Cloud&Heat, a zaczynał swoją karierę w SAP Research&Development. Praktyk (entuzjastyczny) Kubernetesa, CloudNative i rozwiązań chmurowych od AWS do GCP. Kiedy czas na to pozwoli - programista Golang.

Kontakt do wykładowcy: wojciech.barczynski@wsb.wroclaw.pl