Rafal Kloc
Rafał Cebo-Kloc

Kierownik merytorycznych studiów podyplomowych nowoczesny marketing. W branży marketingu internetowego od ponad 6 lat. Specjalizuje się głównie w produktach cyfrowych operujących w modelu subskrypcyjnym, z doświadczeniem zarówno w branży B2B jak i B2C. W swojej pracy skupia się na skalowaniu biznesów przez automatyzacje marketingu wokół całego cyklu życia klienta. Aktualnie lider zespołu marketingu produktu w LiveChat Software, jednej z najbardziej znanych spółek technologicznych w Polsce, gdzie wraz z managerami marketingu odpowiada za strategię wokół pozyskiwania, utrzymania i monetyzacji klientów dla produktów cyfrowych do sprzedaży i obsługi klienta takich jak LiveChat, HelpDesk, ChatBot, czy KnowledgeBase obecnie posiadających ponad 36 tys. klientów w 150 krajach.

 

Ilona Knapik
Ilona Knapik

Ekspert w zakresie public relations. Z branżą związana od trzynastu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w administracji publicznej, branży edukacyjnej, nieruchomości, farmaceutycznej oraz realizując kampanie społeczne. Pomysłodawczyni m.in. obchodów Dnia Życzliwości, czy akcji promującej Wrocław – rektorzy na harleyach. Zwolenniczka strategicznego planowania komunikacji, świadomego i konsekwentnego kreowania wizerunku. Szczególnie interesuje się komunikacją wewnętrzną, jej motywacyjną rolą, jaką odgrywa w organizacji. Wykładowca, trener. W pracy z grupą stosuje przede wszystkim aktywne metody dydaktyczne. Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Krzysztof Murzyn

Doświadczony manager w zakresie sprzedaży, digital marketingu i e-commerce. Od 15 lat związany z branżą internetową, gdzie jako konsultant e-biznes uczestniczył w największych wdrożeniach platform e-commerce i procesach transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Specjalista w zakresie nowoczesnych modeli biznesowych wykorzystujących kanały elektroniczne i różne model angażowania swoich odbiorców. Jako manager zarządzał zespołem sprzedaży platform i rozwiązań e-commerce w ramach jednej z największych technologicznych firm specjalizujących się w rozwiązaniach wspierających nowoczesną sprzedaż. Jako absolwent Politechniki Wrocławskiej i Szkoły Trenerów Biznesu uczestniczył jako wykładowca w wielu kursach o kierunkach cyfrowego marketingu i e-commerce. Od wielu lat obserwuje zmiany zachodzące na rynkach e-commerce i pomaga swoim klientom na realizację planów rozwoju z wykorzystaniem nowoczesnych platform sprzedaży w tym Amazon i Allegro.

 

dr Tomasz Kopyściański
dr Tomasz Kopyściański

Doktor nauk ekonomicznych. Specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Wykładowca w ramach studiów wyższych, podyplomowych i studiów MBA realizowanych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach. Od stycznia 2021 r. Zastępca Kanclerza na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu.
 


Dr Tomasz Kopyściański jest również ekspertem WSB Merito w mediach. Wywiady i komentarze medialne przez niego udzielane dostępne są w Centrum Prasowym WSB

Jacek Cymerman
Jacek Cymerman

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, ukończył Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu” oraz „Public relations” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego wg standardów ICF. Posiada 15 letnie doświadczenie zdobyte w pracy z grupami szkoleniowymi  w różnych branżach, jako  trener, konsultant  i coach. Jego zainteresowania koncentrują się  na skutecznym rozwijaniu kompetencji osobowych uczestników szkoleń, w szczególności w takich obszarach jak: zarządzanie emocjami własnymi i innych osób, odkrywanie roli przekonań na nasze życie, asertywność i inteligencja emocjonalna, budowanie własnej efektywności osobistej, typologie osobowości. Ma za sobą ponad 1400 dni szkoleniowych przepracowanych  jako Trener prowadzący zajęcia na sali. W tym przez 7 lat pracował bezpośrednio w sprzedaży jako Trener sprzedażowy. Od 7 lat projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia dla Trenerów na Szkołach Trenerów i  studiach podyplomowych. Od 8 lat projektuje i prowadzi szkolenia dla menedżerów. Specjalizuje się szczególnie w temacie planowania i organizacji czasu, budowania własnej i zespołowej efektywności oraz w sposobach zwiększania motywacji i zaangażowania pracowników.  Zajmuje się również budowaniem zaufania w zespołach menedżerskich oraz wspieraniem menedżerów w rozwoju i doskonaleniu umiejętności przywódczych. Dodatkowo zajmuje się budowaniem wewnętrznej motywacji do zmiany i rozwoju Klientów poprzez coaching indywidualny. Jego kompetencje w tym zakresie są potwierdzone certyfikatem ukończenia Szkoły Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego realizowanego według standardów ICF. Od wielu lat współpracuje w Wyższą Szkoła Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Prowadzi zajęcia z kierowania zespołem, współpracy zespołowej, organizacji i planowania czasu, rozwija kompetencje trenerskie uczestników studiów podyplomowych „Trener Biznesu” oraz wielu innych tematów, związanych z rozwojem kompetencji miękkich. 

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy i marketingu: właściciel agencji reklamowej AUTOR. Pracował dla: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Pracował w: Altkom Akademia (trener), Ogilvy One Poland (copywriter i senior copywriter), Young & Rubicam (senior copywriter), Wunderman (senior copywriter), Polymus (senior copywriter), V&P (senior copywriter). Szkoleniowiec - współpraca z: KDK INFO, Brief Akademia, Altkom Akademia, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach, COSM, Academia Training & Consulting, ITC, High 5, Eskadra, Sarto. Przeprowadzone szkolenia dla pracowników, menedżerów, pracowników PR i marketingu oraz handlowców z: Ministerstwo Rozwoju regionalnego, Polsk Komisja Akredytacyjna, PKO BP, Axa, Intermarche, Orlen Oil, mBank, PGNiG, Makita Polska, Play, Krajowa Izba Roliczeniowa S.A., Exatel, Egmont Polska, Pracuj.pl, Dax Cosmetics, TVN Warszawa, Eurobank, Heel, Totalizator Sportowy, Gaspol i in. Certyfikaty: Certyfikat trenerski  EQF5, Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Product Specialist, Microsoft Certified Trainer. Nagrody: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Owszem, to cenne wyróżnienia, jednak uważam, że najważniejsza jest skuteczność (osiąganie celów klientów), a nie same laurki na festiwalach.
 

Barbara Mróz-Gorgoń
dr hab. Barbara Mróz-Gorgoń, prof. UEW

Badaczka, praktyk biznesu. Specjalizuje się w badaniach budowy tożsamości i wizerunku marki. Autorka licznych publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu, a w szczególności strategii marki, brandingu oraz współczesnych trendów w zarządzaniu i marketingu strategicznym. Uczestniczyła w wielu konferencji międzynarodowych oraz wyjazdach programu Erasmus +, m.in. w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Włoszech, Tajlandii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jest Visiting Professor w Kasetsart University w Bangkoku. Od 2019 współtworzy markę Fintechu PayEye. Jest współzałożycielką i prezeską Global Biometric Council. Współpracuje z DCOiH, jak i z wieloma Polskimi i międzynarodowymi firmami, jako konsultantka ds. marki i marketingu. Laureatka prestiżowej nagrody Economicus 2020.

Aleksandra Szczepaniak
Aleksandra Szczepaniak

Zawodowo zajmuje się wystąpieniami publicznymi i komunikacją w języku polskim, angielskim i hiszpańskim. Uczęszczała do Szkoły Animatorów Kultury i Bibliotekarzy we Wrocławiu o profilu teatralnym. Pracowała jako reporterka i prezenterka w Radio Wrocław, w radiowroclove.com oraz w magazynie kulturalnym PIK. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień publicznych w WeDo Academy. Szkoli start upy oraz firmy z branż tak różnorodnych jak budownictwo, meblarstwo czy rozwiązania IT. .Jako konferansjerka prowadziła wiele międzynarodowych konferencji z zakresu medycyny, psychologii biznesu, logistyki i transportu, a nawet mediów społecznościowych . Użycza głosu firmom przy produkcji filmów promocyjnych. Prowadzi zajęcia „Public Speaking in English” dla kierunku International Management w WSB. Jest zasłużonym członkiem klubu Toastmasters we Wrocławiu, laureatką i finalistką konkursów krasomówczych na poziomie europejskim w Toastmasters International (Szwecja 2015, Polska 2015-2019, Grecja 2018). W maju 2019 roku uzyskała tytuł Mistrza Ewaluacji Dystryktu 108 w Toastmasters International obejmującego obszar 5 krajów: Polski, Litwy, Łotwy, Estonii i Finlandii. 

Kamila Piotrowska
Kamila Piotrowska

Ma wieloletnie doświadczenie biznesowe w obszarze marketingu, sprzedaży oraz zarządzania i jakości zdobyte w międzynarodowych i polskich organizacjach. Umiejętności rozwijała w wielokulturowych strukturach biznesowych. Łączy kompetencje lidera z praktyką biznesową, co daje unikalną paletę cech do pracy z ludźmi. Pomaga tym, co budują swoją silną markę osobistą lub swojego biznesu, usprawnia procesy dzięki zaangażowaniu pracowników, Wspiera rozwój zespołów. Jest przedsiębiorcą, trenerem, konsultantem, coachem, wykładowcą akademickim.

 

Anna Andrych
mgr inż. Anna Andrych

Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Uniwersytetu Śląskiego i Akademii Rozwoju Gospodarczego w Katowicach, doktorantka i wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz EMTG w Warszawiea także współzałożycielka Global Biometrics Council. Doświadczony mentor, doradca, trener i coach. Od ponad 25 lat związana z branżą marketingową, jako ekspert kreuje działania dla liderów rynku zarówno po stronie agencji, jak i klienta, dzięki czemu z sukcesami w praktyce łączy cele, optymalizując i racjonalizując procesy współpracy między zleceniodawcami, a dostawcami. Aktualnie tworzy innowacyjne rozwiązania businessowe, jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży dla firm z całego kraju. Prowadzi przedsięwzięcia szkoleniowe, kreatywne i sprzedażowe skutecznie realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Laureatka MP Power Awards, Golden Arrow oraz brązowego Spinacza. Od 10 lat zasiada jako juror w kapitule prestiżowego konkursu MP Power Awards. Ekspercko tworzyła, nadzorowała i koordynowała setki projektów w Polsce i poza jej granicami m.in. Ceo Summit Warsaw, Welth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd Międzyzdroje, Silesian Expo Mediolan, czy Londyn Investor Day.

Krzysztof Rynkiewicz
Krzysztof Rynkiewicz

Trener w obszarze strategii marki, strategii komunikacji, projektowania propozycji wartości i tworzenia modeli biznesowych z ponad 14-letnim doświadczeniem w pracy dla soloprzedsiębiorców, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.

Doświadczenie zdobywał w agencji strategicznego brandingu (pracując jako brand researcher i brand planner), brand manager marki Brait oraz specjalista ds. marketingu i employer brandingu w Allegro Group/ Ceneo.pl. Obecnie strateg marki w Ever for Brands i Be Bright. Certyfikowany moderator procesu Design thinking, dydaktyk i tutor.

 

wojciech-kubiak
Wojciech Kubiak

Doświadczony lider i manager projektu. Posiada 17-letnie doświadczenie z obszaru prowadzenia projektów dla takich firm jak: UBS, Hewlett Packard Enterprise, HP, Procter & Gamble, z czego 7 lat w obszarze marketingu. Certyfikowany kierownik projektów metodyk PM BOK (certyfikat PMP), Agile (PMI Agile Certified Practitioner), Lean Six Sigma (Green Belt) oraz PRINCE2 (PRINCE2 Foundation); Lider zespołu i mentor dla wielu początkujących i rozwijających się project i product managerów; Aktualnie Head of Product and Projects w polskim Fin-Tech'u PayEye.

k.janik
Kamil Janik

CEO Compani, nie-agencji eventowej zajmującej się projektowaniem i realizacją wydarzeń. Kamil zarządza spółką obsługującą rocznie 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise. Eventgelista łączący kreatywne projekty z efektywnym wykonaniem. Specjalizuje się w zarządzaniu obszarami produktu, sprzedaży i marketingu. Z branżą związany od 2013 r., od 2017 r. z poziomu członka zarządu. Realizator 250+ projektów o łącznej wartości kilkudziesięciu milionów PLN.

a.dworak
Aleksandra Dworak

Dyrektorka marketingu największego polskiego producenta telefonów i elektroniki użytkowej. Entuzjastka marketingu i rozwiązań AI w biznesie, z 10-letnim doświadczeniem w branży. Buduje strategie i realizuje złożone kampanie marketingowe 360°, prowadząc ekspansję na rynku polskim i zagranicznym. Na co dzień projektuje działania promocyjne we współpracy z największymi partnerami w branży jak T-mobile, Play, Media Markt czy Media Expert. Tworzy ambitne i zmotywowane zespoły marketingu i BOK. Kreatywność równoważy probiznesowym podejściem i analizą finansową. Dodatkowo, prowadzi audyty i restrukturyzacje w działach marketingu i BOK firm współpracujących. Absolwentka MBA i kilku studiów podyplomowych, nieustannie poszerzająca swoje horyzonty. Jedna z pierwszych beneficjentek kierunku Marketing nowoczesny.

Katarzyna Zielosko
Katarzyna Zielosko

Od 6 lat związana z branżą marketingu internetowego, w szczególności w branży B2B. Zbudowała od podstaw i zarządza zespołem marketingu in-house w agencji SEO. Specjalizuje się w generowaniu leadów na rynku polskim i zagranicznym głównie poprzez działania content marketingowe, brandingowe i SEO. Lubi grzebanie w narzędziach i analizę danych. Jest wielbicielką projektowego podejścia do pracy i liderskiego zarządzania ludźmi.