Absolwentka Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Przez większość swojej kariery związana z branżą ochrony zdrowia. Kierownik i wykonawca wielu projektów internetowych z obszaru e-health, e-commerce, health care oraz uczestniczka licznych kursów specjalistycznych.
Przez wiele lat budowała i rozwijała serwisy internetowe, uczestniczyła w procesie cyfryzacji opieki zdrowotnej, wdrażała na rynek produkty i usługi z branży farmaceutyczno-medycznej.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem cyfrowym, marketingiem internetowym, budowaniem strategii omnichannel, content marketingiem, optymalizacją portali internetowych, komunikacją w biznesie i negocjacjami biznesowymi.
Pomaga firmom odkrywać drogi wejścia w świat cyfrowy, budować tożsamość marki w nowych mediach, definiować model biznesowy i wdrożyć strategię marketingową.
Autorka i prowadząca cykl szkoleń dla pracowników średniego i wyższego szczebla oraz kadry zarządzającej z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem digital, customer care w Internecie, rozwoju rynku internetowego, analizy zachowania konsumentów w Internecie.
W swej praktyce dydaktycznej prowadzi wykłady i ćwiczenia z przedmiotów związanych z marketingiem, nowymi mediami, pozycjonowaniem treści w wyszukiwarkach, content marketingiem, zarządzaniem portalem internetowym, budowaniem zaangażowanej społeczności w social media.
Aktywna manager rozwoju biznesu, pasjonatka nowych technologii.