Program studiów
Program studiów na kierunku Analityk i konsultant Salesforce
Program
(170 godz.)
- Wprowadzenie do ekosystemu Salesforce (8 godz.)
- Jak organizacje budują przewagę konkurencyjną dzięki systemom informatycznym (4 godz.)
- Przygotowanie do pierwszego spotkania z klientem, psychologia spotkań (8 godz.)
- Budowanie modeli danych (8 godz.)
- Projektowanie baz danych (8 godz.)
- Zarządzanie danymi w Salesforce (8 godz.)
- Jak poznać wymagania biznesowe klienta? - Analiza biznesowa (16 godz.)
- Praktyczne aspekty pracy konsultanta Salesforce (8 godz.)
- Jak zacząć? Podstawy konfiguracji platformy Salesforce (10 godz.)
- Procesy sprzedażowe w oparciu o Sales Cloud CRM (8 godz.)
- Obsługa klienta w oparciu o Service Cloud (8 godz.)
- Experience Cloud/Zaawansowana konfiguracja w Salesforce (8 godz.)
- Monitorowanie efektywności procesów z użyciem analityki i raportowania w Salesforce (8 godz.)
- Zwiększanie efektywności organizacji poprzez automatyzacje procesów (8 godz.)
- Jak pracować z zespołem projektowym – facylitacja (4 godz.)
- Projektowanie interakcji użytkownika z platformą - UX design (8 godz.)
- Dopasowanie oferty do klienta z użyciem marketing automation Salesforce (10 godz.)
- Bezpieczeństwo systemów informatycznych i testowanie aplikacji (8 godz.)
- Zarządzanie projektami z perspektywy Analityka i Konsultanta Salesforce (6 godz.)
- Seminarium (16 godz.)
Forma zaliczenia
przygotowanie projektu w grupach 2-3 osobowych
Egzamin: obrona projektu i egzamin ustny