Program studiów

Program studiów na kierunku Analityk i konsultant Salesforce

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Program
(170 godz.)
  • Wprowadzenie do ekosystemu Salesforce (8 godz.) 
  • Jak organizacje budują przewagę konkurencyjną dzięki systemom informatycznym (4 godz.) 
  • Przygotowanie do pierwszego spotkania z klientem, psychologia spotkań (8 godz.) 
  • Budowanie modeli danych (8 godz.) 
  • Projektowanie baz danych (8 godz.) 
  • Zarządzanie danymi w Salesforce (8 godz.) 
  • Jak poznać wymagania biznesowe klienta? - Analiza biznesowa (16 godz.) 
  • Praktyczne aspekty pracy konsultanta Salesforce (8 godz.) 
  • Jak zacząć? Podstawy konfiguracji platformy Salesforce (10 godz.) 
  • Procesy sprzedażowe w oparciu o Sales Cloud CRM (8 godz.) 
  • Obsługa klienta w oparciu o Service Cloud (8 godz.) 
  • Experience Cloud/Zaawansowana konfiguracja w Salesforce (8 godz.) 
  • Monitorowanie efektywności procesów z użyciem analityki i raportowania w Salesforce (8 godz.)  
  • Zwiększanie efektywności organizacji poprzez automatyzacje procesów (8 godz.) 
  • Jak pracować z zespołem projektowym – facylitacja (4 godz.) 
  • Projektowanie interakcji użytkownika z platformą - UX design (8 godz.) 
  • Dopasowanie oferty do klienta z użyciem marketing automation Salesforce (10 godz.) 
  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych i testowanie aplikacji (8 godz.) 
  • Zarządzanie projektami z perspektywy Analityka i Konsultanta Salesforce (6 godz.) 
  • Seminarium (16 godz.) 
Forma zaliczenia
przygotowanie projektu w grupach 2-3 osobowych
Egzamin: obrona projektu i egzamin ustny