Menedżer posiadający międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu zakupami (Europa, Indie, Chiny, USA). Ekspert w zakresie zarządzania zakupami (direct i indirect), negocjacji kupieckich i eProcurement-u. Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata - głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej markiPhilips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Prowadził również projekty optymalizacyjne dotyczące całego łańcucha wartości (lean manufacturing, lean supply chain, techniczna struktura komponentów, płynności finansowa). Obecnie Kierownik Działu eProcurement w Carlsberg Group, gdzie przeprowadza ponad 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Odpowiedzialny jest za rozwój narzędzi elektronicznych na potrzeby działu zakupów, usprawnianie procedur i modeli zakupowych na potrzeby grupy. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów. (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne, …) Wielomiesięczne kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym.